Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Poka¿ wszystkie komentarzeRozumiem brak sensu projektowania modelu pod w±sk± grupê klientów, ale oni przecie¿ ten model maj± ju¿ opracowany i go sprzedaj±. Dlaczego nie maj± go w sklepach w EU, tym bardziej po zmianach w kategoriach? Przecie¿ normy na pewno spe³nia. Wystarczy zamówiæ chocia¿by do jednego z wiêkszego dilera i sprawdziæ, czy kto¶ go kupi. Potem siê zastanawiaj± dlaczego sprzeda¿ motocykli spada - jak pal± wiêcej od aut przy dzisiejszych cenach to i spada...
OdpowiedzNic nie mo¿na dodaæ Waldek. Oto ca³a prawda. Na przykladzie ER-4 i ER-6, chodzi producentom tylko o to, aby nie robic sobie konkurencji i "nie psuc" sobie rynku. Wiadomo, ¿e tak± 400cc musieliby sprzedawaæ taniej ni¿ ER-6. I cwaniaczki dlatego nie sprowadzaja do UE motocykla, który jak sam stwierdzi³es, maj± ju¿ gotowy. TO JEST B£ÊDNE KO£O. Ale rynek zmusi ich do przemysleñ jak sprzeda¿ tych bezsensowanych mocnych motocykli ca³kiem padnie.
Odpowiedz