tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Romet Classic 400 - du¿o motocykla za niedu¿e pieni±dze
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Romet Classic 400 - du¿o motocykla za niedu¿e pieni±dze

Autor: Micha³ Mikulski 2015.09.15, 16:02 5 Drukuj

strony: 1 2 3 4 5

 

Chciałbyś neo-klasyka, ale nie masz budżetu na Yamahę SR400? Romet przychodzi z ratunkiem!

Patrząc z większej odległości Romet Classic 400 jest nie do odróżnienia od Kawasaki W800. Z bliska zaś jednostka napędowa wygląda jak kopia tej z Yamahy SR400. To dobrze, jak się wzorować to tylko na najlepszych. Romet Classic 400 był chyba największą niespodzianką podczas prezentacji gamy Rometa 2016. Bo kto spodziewałby się w gamie Rometa jednocylindrowego neo-klasyka?

Advertisement
NAS Analytics TAG

Classic 400 napędzany jest chłodzoną powietrzem (i dochładzaną olejem) jednostką napędową o pojemności 397 ccm. W głowicy pracuje pojedynczy wałek rozrządu i cztery zawory, a silnik zasilany jest wtryskiem paliwa. Jednocylindrówka generuje 26 KM, co pozwala rozpędzić Classica do blisko 150 km/h. W zawieszeniu z przodu znajdziemy klasyczny widelec, z tyłu dwa amortyzatory. Do tego pojedyncza tarcza hamulcowa, szprychowe koła i wygląd lekko sprzed 40 lat. Najlepsze jest to, że powyższa, prosta kombinacja zaskakująco dobrze działa! Silnik dynamicznie rozpędza ważący 151 kg motocykl, komfortowo zestrojone zawieszenie nie daje powodów do narzekania, a kombinacja “tarcza hamulcowa z przodu, bęben z tyłu” spisuje się nad wyraz dobrze. Pozycja za sterami dodatkowo jest ultra-wygodna, jak na klasyczny motocykl przystało.

Classic sprawiał, że za każdym razem gdy na niego wsiadałem miałem uśmiech na twarzy. A o to przecież w motocyklach chodzi. Jedynym zgrzytem była średniej jakości powłoka lakiernicza i przede wszystkim bezsensowne ulokowanie naklejek. Kompletnie nie widzę powodu by wstydzić się tego, że jest to Romet - logo pegaza powinno dumnie ozdabiać zbiornik, który teraz wygląda pusto. Pozbyłbym się za to tandetnie wyglądających napisów “Classic 400” na bocznych, metalowych osłonach. Jakość elementów chromowanych odpowiada cenie motocykla, jest dostateczna i nie rzuca się w oczy.

Jeśli jesteśmy już przy cenie, to czas na największą niespodziankę. Za pełnoprawny, przyjemny w prowadzeniu i dobrze wyglądający, nowy motocykl o pojemności 400 ccm przyjdzie nam zapłacić… 13,000 zł! W przypadku innych nowości w gamie Rometa 2016 osobiście zastanowiłbym się pomiędzy zakupem Rometa, a zakupem motocykla używanego, ale cenę Classica 400 uważam za promocyjną. Za około 13,000 zł (cena zostanie oficjalnie potwierdzona najprawdopodobniej do końca września) dostajemy pełnoprawny motocykl, który spodoba się także hardcore’owym motocyklistom.

I jeszcze jedno: Classic 400 będzie dostępny w kilku wersjach, a w gamie akcesoriów znajdzie się także seryjny wózek boczny! Już widzę jak testowym Rometem Classic 400 z koszem jedziemy przez Polskę…

strony: 1 2 3 4 5

 

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
podczas jazdy romet classic 400 2016romet classic 400
Advertisement
NAS Analytics TAG
romet classic 400 2016 nowyromet classic 400 akcja
romet classic 400 w zakrecieromet classic 400 2016 zlozenie
romet classic 400 2016romet classic 400 2016 tyl
romet classic 400 statykaromet classic 400 2016 bok
romet classic 400 2016 zbiornkromet classic 400 blotnik
romet classic 400 lamparomet classic 400 oslona
romet classic 400 przodromet classic 400 siedzenie
romet classic 400 bebenromet classic 400 tarcza hamuclowa
romet classic 400 2016 przodromet classic 400 zbiornik
 romet classic 400 zegary
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê