Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 84
Pokaż wszystkie komentarzePrzypominają mi się sensacje ze słynną "turbinką Kowalskiego" : sekret jest w instalacji paliwowej, która jest pełna paliwa jeśli teraz dolejemy paliwa zaledwie za 20zeta to będzie to procentowo spora ilość, która nie została zatankowana za te 20zł bo była już w moto. Teraz jedziemy aż się skończy paliwo (całe) i mamy błąd pomiaru. Test byłby bliższy prawdy gdyby dystans był równy właśnie te teoretyczne 900km a bak PEŁNY paliwa. Dobre rezultaty daje też tzw. test pełnego baku : tankujemy na FULL jedziemy dystans (np 100km) i ponownie tankujemy na FULL (moto stoi tak samo poziomo na tej samej stopce) - ilość zatankowana 2gim razem to spalanie na te 100km - tu też im dłuższy dystans tym mniejsze błędy pomiaru. Nie zmienia to jednak faktu, że V-stromy świetne motocykle :-)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza