Projekt Akcesoria, czyli sztuka uytkowa z Triumpha Bonneville T100
Marka Triumph we współpracy ze studentami z Instytutu Sztuki i Designu z Uniwersytetu w Birmingham uruchomili projekt „Akcesoria”. W ramach tego osiemnastu studentów najpierw odwiedziło fabrykę Triumpha i wszystkie jej działy, a następnie z części modelu Bonneville T100 mieli wykreować alternatywne produkty użytkowo-lifestylowe.
Swoje dzieła studenci zaprezentowali na wystawie zorganizowanej przez Aedas w Colmore Plaza w Birmingham. Dygnitarz Uniwersytetu, z Triumpha oraz organizator uznali, że zwycięska praca to korkociąg z mechanizmu manetki gazu, drugie miejsce powędrowało do autora misek na owoce zrobionych z felg szprychowych, a trzecia lokata na podium to wieszak na ubrania i kaski z lusterek Bonnevilla.
Stuart Wood, szef inżynierów w Triumphie i jeden z trzech jurorów:
„Byliśmy pod wrażeniem wszystkich prac, jednak styl Nicka, który użył klamki hamulca, pompę hamulcową oraz manetkę bardzo się wyróżniał. Jego korkociąg okazał się być niezwykle innowacyjną formą użycia części wspólnie tworzących produkt użytkowy – który sądzimy, że klienci będą kupowali.”
|
|










Komentarze 1
Poka wszystkie komentarzeCo do marketingowego pomysu Triumpha - bardzo oryginalny. Jeli chodzi o projekty studentw; pomys z otwieraczem do wina - genialny! Z chci kupibym taki. Projekt ktremu przyznano miejsce II...
Odpowiedz