tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Polska - kraina rzêdowych czwórek ¶redniej pojemno¶ci
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Polska - kraina rzêdowych czwórek ¶redniej pojemno¶ci

Autor: Konrad Bartnik 2018.02.26, 17:13 Drukuj

Choć wasze głosy wciąż jeszcze spływają, to już raczej nic się nie zmieni. Znamy wyniki naszej weekendowej ankiety na temat ulubionych silników polskich motocyklistów. Zaskoczenia nie było!

Dziękujemy za wszystkie wasze głosy oddane w naszym mini plebiscycie. Byliśmy bardzo ciekawi, jak wypadnie głosowanie na naszym podwórku. W podobnej akcji we Włoszech za wzorcowy napęd motocykla uznany został rzędowy twin o pojemności 800-1000 cm3. U nas potwierdziło się to, co obserwujemy na ulicach i w portalach ogłoszeniowych - na rzędową czwórkę wciąż nie ma mocnych! Cenicie jej charakterystykę pracy i duże możliwości. Podejrzewamy również sentyment - to właśnie ciężko osiągalne "japończyki" wyposażone w ten rodzaj silnika napędzały marzenia polskich motocyklistów w czasach minionego ustroju i tuż po jego zmianie.

NAS Analytics TAG

Na drugim miejscu, również zgodnie z naszymi przypuszczeniami, znalazł się V-twin, kochany przez was za wygląd, dźwięk i moment dostępny od samego dołu. Ostatnie miejsce na podium zajął poczciwy singiel, mający fanów zarówno wśród użytkowników małych motocykli i skuterów, jak też miłośników silniejszych wrażeń i nieco łobuzerskiej charakterystyki pracy, głównie w motocyklach terenowych. Niemal na równi z nim (jeden głos różnicy) znalazł się V4.

Jeśli chodzi o pojemności, to z wyraźną przewagą wygrała klasa średnia, 600-800 cm3. Kolejne segmenty, 800-1000 i 1000-1200, uzyskały zbliżoną liczbę głosów. Można więc w bardzo dużym uproszczeniu napisać, że Polacy kochają rzędowe czwórki klasy supersport i nieco powyżej. Nie jest to jednak zupełnie precyzyjne, ponieważ liczyliśmy tylko łączną liczbę głosów oddanych na poszczególne typy i pojemności silników. Równie dobrze mogło być tak, że ci z was, którzy optowali za jednostką R4, głosowali jednocześnie za np. litrem pojemności, a zwycięstwo "średniaków" wzięło się z głosów zwolenników innych typów napędu. To jednak tylko zabawa!

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê