Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzePo co ITD motocykle takie jak kawasaki GTR? Jako mobilny i ³atwy w przemieszczaniu pojazd do kontroli tych, którzy tej kontroli chca unikac, czyli m.in. je¿d¿±c po kompletnie nieprzystosowanych do TIRów drogach, gdzie silnie obci±zony sprzetem i stosunkowo niski pojazd typu "dostawaczak" pojechac za bardzo nie mo¿e, przynajmniej nie w sposób bezpieczny i bez ryzyka uszkodzenia (jest masa takich dróg). tam GTR ca³kiem spokojnie sobie powinien poradziæ. Dlaczego GTR? Bo to stosunkowo du¿y ale i mocny motocykl maj±cy spory zakres dopuszczalnego obci±¿enia, a sprzet ITD wazy...przy swojej cenie wypada i tak stosunkowo tanio. I nie martwi³bym isê tak tymi wydatkami, bo chyba ITD to jest jedna z tych s³u¿b które bardzo szybko odrabiaj± "straty"w sumie jeden postój to mo¿e siê równac jednemu GTRowi z wyposazeniem...jeden wypad na firme i kolejny GTR...jedna dobrze trafiona kontrola i ubranko :)
OdpowiedzDo po¶cigu za ciê¿arówk± wystarczy w zupe³no¶ci motocykl klasy 125 cm3, który mniej spala benzyny, jest znacznie tañszy w utrzymaniu i co najwa¿niejsze w zakupie !!!!!!!!!!!!!!! Widocznie znów kto¶ da³/wzi±³ w ³apê.
Odpowiedz