Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzePiotrzeJ, zgadzam sie, ale skoro autor artykulu w zestawieniu konkurencji umiescil takie sprzety jak BMW F 800 GS, czy Yamahe Tenere, ktore sa przeciez bardziej uterenowione, to rownie dobrze mozna tam umiescic Tigera 800 XC. Co do japonskiej niezawodnosci, to mam odmienne zdanie. Dzisiejsze Triumphy nie odbiegaja jakoscia w porownaniu do innych marek, nie tylko japonskich.
OdpowiedzPiotrJ to chyba w³a¶nie autor :) Triumph chwali siê na swojej stronie internetowej, ¿e 800 XC wygra³ w te¶cie Motorrad ze wszystkimi konkurentami przedstawionymi przez Autora z wyj±tkiem Versysa, którego nie ujêto w konkurencji. Mamy zatem dylemat: albo to faktycznie nie ta liga (choæ 800 GS to chyba ta liga), albo autorowi siê jedna maszyna "zapomnia³a" (w co nie wierzê). By³bym wdziêczny za s³ówko, dlaczego Tiger odstaje - w dowoln± stronê.
OdpowiedzTriumph to z³om, mo¿e to by³o jakie¶ kryterium?
OdpowiedzKrotko i na temat, nowy Vstorm jest mocno obtaniony, te zegary wykladaja jak tania chinska zabawka. Platanina kabli brak chlodnicy oleju, dziadowskie owieki i na dodatek ten mydelnicowaty design suzuki. Kto im to projektuje, to jakis koszmar. Niestety syf i badziewiarsto jest zarazliwe. W segmencie enduro poza BMW nie ma nic ciekawego. I mimo ze japonczycy robia motocykle niby lepsze jakosciowo to sa brzydkie jak kupa.
Odpowiedz