Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 119
Pokaż wszystkie komentarzeOk. dzięki. Wiesz może jeszcze jak uszczelniacze wymienić? Jeden mi trochę przepuszcza i jak będę już wymieniał olej to od razu bym to też zrobił.
OdpowiedzNo więc musisz zrobić wszystko tak samo aż do miejsca gdzie należy wylać olej z lag.Po wylaniu oleju zdejmujesz śrubokrętem z goleni pierścień zbierający(to coś gumowe).Następnie w środku znowu przy użycia śrubokręta wyciągasz specjalną zawleczkę z druta(pofalowana,bez problemu ją znajdziesz)i teraz trzymając jedną ręką za rurę teleskopu a drugą za goleń rozciągasz je bardzo dynamicznie żeby wybić będący w środku uszczelniacz.Może ciężko wychodzić nawet bardzo w zależności kiedy ostatnio były ruszane.Gdy wyjmiesz stary uszczelniacz i wsuniesz nowy to musisz go bardzo delikatnie i równo wbić żeby nie porysać rury teleskopu.Gdy dobije do końca wkładasz spowrotem zawleczkę,zakładasz pierścień zbierający(dobrze by było je też wymienić).Zalewasz lagi olejem,skręcasz i jeśli wszystko zrobiłeś tak jak należy to po przejechaniu dosłownie kilku kilometrów nie powinny cieknąć(w innym przypadku jeśli by się okazało że ciekną to niestety już nic nie zrobisz i musisz znowu wymienić).Jeśli chcesz to Ci mogę wszystko pokazać(jestem z okolicy Środy Wielkopolskiej) lub jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz na priva(szymek.gracz@o2.pl)
OdpowiedzMyślę że sobie poradzę. Jakby coś to się odezwę.
Odpowiedz