Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 119
Pokaż wszystkie komentarzeNo więc musisz zrobić wszystko tak samo aż do miejsca gdzie należy wylać olej z lag.Po wylaniu oleju zdejmujesz śrubokrętem z goleni pierścień zbierający(to coś gumowe).Następnie w środku znowu przy użycia śrubokręta wyciągasz specjalną zawleczkę z druta(pofalowana,bez problemu ją znajdziesz)i teraz trzymając jedną ręką za rurę teleskopu a drugą za goleń rozciągasz je bardzo dynamicznie żeby wybić będący w środku uszczelniacz.Może ciężko wychodzić nawet bardzo w zależności kiedy ostatnio były ruszane.Gdy wyjmiesz stary uszczelniacz i wsuniesz nowy to musisz go bardzo delikatnie i równo wbić żeby nie porysać rury teleskopu.Gdy dobije do końca wkładasz spowrotem zawleczkę,zakładasz pierścień zbierający(dobrze by było je też wymienić).Zalewasz lagi olejem,skręcasz i jeśli wszystko zrobiłeś tak jak należy to po przejechaniu dosłownie kilku kilometrów nie powinny cieknąć(w innym przypadku jeśli by się okazało że ciekną to niestety już nic nie zrobisz i musisz znowu wymienić).Jeśli chcesz to Ci mogę wszystko pokazać(jestem z okolicy Środy Wielkopolskiej) lub jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz na priva(szymek.gracz@o2.pl)
OdpowiedzMyślę że sobie poradzę. Jakby coś to się odezwę.
Odpowiedz