tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ofensywa Suzuki na targach Warsaw Motorcycle Show
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Ofensywa Suzuki na targach Warsaw Motorcycle Show

Autor: Materiał partnera 2018.03.01, 16:25 Drukuj

Suzuki przygotowało bogatą wystawę swoich motocykli, którą będziecie mogli zobaczyć już w ten weekend na targach Warsaw Motorcycle Show. Na stoisku japońskiej firmy znajdzie się kilkanaście maszyn z tegorocznej oferty.

Polski importer Suzuki postanowił wystawić liczną reprezentację na tegorocznych targach Warsaw Motorcycle Show. Na stoisku firmy zobaczymy niemal pełen przekrój aktualnej oferty, od niewielkich maszyn klasy 125 cm3, po litrowe motocykle klasy superbike oraz turystyczne. Niewątpliwą ozdobą tej wystawy będzie GSX-R1000RR, motocykl klasy MotoGP, na którym w teamie Suzuki Ecstar ściga się Alex Rins. Zobaczcie, jakie modele będziecie mogli zobaczyć w dniach 2-4 marca w halach Ptak Expo w Nadarzynie:

GSX-R125A

Ten niewielki motocykl sportowy to "topowa 125-tka". Może stanowić idealny punkt startowy dla kierowców, którzy chcą wejść do świata maszyn wyścigowych Suzuki. Najlżejszy w klasie, z kompaktową konstrukcją, napędzany nowoczesnym, jednocylindrowym silnikiem chłodzonym cieczą z 4 zaworami na cylinder, legitymuje się najwyższą mocą dopuszczalną w segmencie 125 cm3, wynoszącą równe 15 KM. Suzuki GSX-R125A pozwala poczuć sportowe emocje także w czasie codziennych przejazdów.

GSX-S125A

Motocykl miejski klasy 125 cm3, utrzymany w stylistyce nowoczesnego nakeda. Model ten pełnymi garściami czerpie ze sportowego charakteru GSX-R125A, z którym dzieli silnik, ramę i zawieszenie. Nie posiada jednak owiewek, przez co posiada swój indywidualny, agresywny sznyt i daje kierowcy bezkompromisowe doznania w czasie jazdy. O odpowiedni poziom bezpieczeństwa dba skuteczny system ABS.

Address

Suzuki Address to lekki skuter miejski, napędzany bardzo ekonomicznym silnikiem o mocy 9.1 KM. Charakteryzuje się nowoczesną, dynamiczną stylistyką i lekkością prowadzenia. Niezawodność rozwiązań firmy Suzuki połączona z atrakcyjną ceną, czynią z niego doskonałą opcję na codzienne przejazdy.

GSX250R

Nowoczesny, uniwersalny motocykl, który znakomicie odnajduje się w miejskim środowisku. Napędzany jest rzędowym twinem o pojemności 250 cm3, charakteryzującym się wysoką kulturą pracy i oferującym pełnię osiągów już od najniższych obrotów. Dynamiczna stylistyka motocykla nawiązuje do najlepszych tradycji rodziny GSX-R.

DL250 V-Strom

Najmniejszy model w słynnej rodzinie turystycznych enduro Suzuki, napędzany tym samym rzędowym twinem, co GSX250R. Oferuje wysoki komfort jazdy i lekkość prowadzenia. Znakomicie sprawdzi się w mieście, a także w czasie dalszych wyjazdów. Jego odważna stylistyka nawiązuje do legendarnych maszyn terenowych sprzed lat, takich jak słynny DR BIG. Model ten dysponuje szeroką gamą akcesoriów, m.in. popularnym zestawem trzech kufrów podróżnych.

V-Strom 650XA

Jeden z najpopularniejszych motocykli turystycznych na świecie i od lat absolutny hit sprzedażowy. Turystyczne enduro klasy średniej, napędzane mocnym i elastycznym V-twinem o pojemności 645 cm3 pozwala na komfortowe codzienne dojazdy, szaleństwa na górskich serpentynach i bezproblemowe przeloty nieutwardzonymi szlakami. Dostępny w dwóch wersjach: standardowej oraz XT, ze szprychowymi kołami i bogatszym wyposażeniem turystycznym.

SV650A

Klasyczny naked z silnikiem V-twin o pojemności 645 cm3, stworzony po to, by dać kierowcy jak najwięcej radości z jazdy. Charakterystyka pracy widlastej jednostki napędowej pozwala cieszyć się pełnią osiągów już od najniższych obrotów. SV650A jest również znanym i popularnym od lat uniwersalnym motocyklem miejskim na co dzień. Nowym rozwiązaniem zastosowanym w SV650 jest układ wspomagania pracy na niskich obrotach (TI-ISC), który pomaga kierowcy w uzyskaniu płynniejszego ruszania przy utrzymywaniu niskich obrotów silnika, ułatwia także jazdę z silnikiem pracującym w dolnym zakresie prędkości obrotowych w ulicznych korkach.

SV650XA

Tegoroczna nowość, czyli wersja modelu SV650 utrzymana w klasycznej stylistyce cafe racera. Motocykl ten pozwala wczuć się w klimat customowych maszyn sprzed lat i wielkim stylu pokonywać miejską przestrzeń. Charakterystyczne elementy modelu SV650XA to niewielka owiewka, doskonale uszyte siodło oraz specjalny wzór malowania. Oprócz stylizacji, od standardowej wersji SV650, różni go regulowane zawieszenie przednie i sportowa kierownica typu clip-on.

GSX-S750

Rodowód bloku silnika tego modelu pochodzi od GSX-R750, co czyni go mocnym i zwinnym nakedem. Charakterystyka jednostki napędowej została przystosowana do codziennego użytkowania, a powagi dodaje nowoczesna i agresywna stylistyka. GSX-S750 pozwala poczuć pełnię radości z jazdy motocyklem z klasyczną, rzędową czwórką. Jego żywiołem są ciasne zakręty, na których dostarcza kierowcy niezapomnianych doznań.

V-Strom 1000XA

Największy motocykl z grupy V-Strom, napędzany litrowym V-twinem. Doskonały wybór na najdłuższe trasy, a także na wyjazdy we dwoje. Zapewnia dużą ładowność, odpowiedni zapas mocy i nienaganne właściwości jezdne. Jego dynamiczna stylistyka z charakterystycznym "dziobem" nawiązuje do najlepszych tradycji rajdowych maszyn Suzuki.

GSX-S1000A/FA

Bezkompromisowy naked, pochodzący w prostej linii od sportowych superbike’ów Suzuki, dzięki blokowi silnika z modelu GSX-R1000 K5. Jego mocarny silnik, dostrojony do codziennego użytkowania, doskonale zestrojone zawieszenie i całkowity brak owiewek budzą u kierowcy ekstremalne doznania w czasie jazdy. To prawdziwa beczka prochu na dwóch kołach! Występuje również w wersji FA, wyposażonej w podnoszącą komfort owiewkę. Zamienia się wtedy w doskonałego kompana do szybkiej i pełnej wrażeń turystyki.

GSX-R1000A

Najnowsze wcielenie legendarnego superbike’a, uwielbianego przez motocyklistów na całym świecie, pełnymi garściami czerpie z doświadczeń zdobywanych przez Suzuki w najwyższych klasach wyścigów. Motocykl piekielnie szybki, doskonale skręcający i bardzo skutecznie hamujący. Esencja maszyny sportowej, która zachwyci każdego.

GSX-R1000R

Ekstremalna wersja GSX-R1000A. Po raz pierwszy w seryjnym modelu motocykla Suzuki zastosowano znany z motocykli wyczynowych system kontroli startu. Redukuje on prawdopodobieństwo poderwania przedniego koła, automatycznie redukując obroty silnika i optymalizując jego moment obrotowy. Również po raz pierwszy w motocyklu seryjnym zastosowano układ zmiany biegów Quick Shift umożliwiający szybsze i płynniejsze zmiany przełożenia bez ujmowania gazu i używania sprzęgła.

W modelu GSX-R1000R, standardowo wyposażonym w system ABS, zainstalowano także system Motion Track Brake, który ogranicza unoszenie tylnego koła przy bardzo intensywnym hamowaniu. System Motion Track Traction Control pozwala kierowcy na wybór jednego z 10 poziomów czułości systemu kontroli trakcji, zależnie od warunków panujących na drodze lub na torze wyścigowym oraz upodobań i doświadczenia kierowcy. Zastosowano również systemy pomocnicze, takie jak układ wspomagania ruszania z niskich obrotów (Low RPM Assist), czy system łatwego rozruchu (Suzuki Easy Start System) umożliwiający uruchomienie silnika po zwykłym naciśnięciu przycisku startera. Standardowe wyposażenie motocykla opartego na maszynach wyścigowych obejmuje przedni sportowy widelec Showa systemu BFF oraz system BFRC lite w tylnym zawieszeniu.

GSX-R1000RR #42

Dokładnie na takim motocyklu Alex Rins z teamu Suzuki Ecstar rywalizuje w klasie MotoGP z najlepszymi kierowcami na świecie. Ponad 240-konna bestia, zdolna do rozpędzenia się do ponad 330 km/h, a jednocześnie z łatwością wchodząca w ostre zakręty. Ten motocykl, pełen komponentów od najlepszych dostawców, to prawdziwy pomnik inżynierii.

Więcej informacji o maszynach i zawodnikach MotoGP znajdziesz na stronie Suzuki Racing.

Więcej o motocyklach Suzuki możesz przeczytać na oficjalnej stronie internetowej lub zapytać o interesujący model bezpośrednio u obsługi stoiska Suzuki.


Zdjęcia
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę