Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeNo a zostanê przy swoim zdaniu. element szutrowy wprowadza sporo fajnego zamieszania i podnosi mocno poprzeczkê. Przecie¿ taka by³a idea? Supermotocyklista, tak? Znam to z autopsji, bo ja osobi¶cie bardzo s³abo radzê sobie na szutrze, zatem wiem jak bardzo urozmaica go ¶ciganie sie. Poza tym te opony to nie slicki, tylko chyba s± jako¶ nacinane? Kto¶ bardziej kompetentny mo¿e sie tutaj wypowiedzieæ?
OdpowiedzNacina sie slicki, choc jak jest sucho to ja nie widze roznicy pomiedzy jazda na gladkich gumach a nacietych. Idealem jest suchy twardy teren z hopami i bandami, a nie szutrowy. Na szutrowym to nie jazda a ekwilibrystyka, antomiast na ubitym i to jeszcze z bandami slicki nie przeszkadzaja.
OdpowiedzNo w³a¶nie, zawsze mnie zastanawia³o, jak to jest z jazd± po asfalcie zaraz po wyj¶ciu z off-roadu? Przecie¿ opony s± "oblepione" piaskiem, nie ma wtedy gorszej przyczepno¶ci?
OdpowiedzSamo wyjscie z teremu jest troche mowiac kolokwialnie "usyfione" piaskiem/ziemia, ale jak sie idzie lekko ciagnietym gazem to nie ma problemu.Przod nie ucieknie a tyl najwyzej lekko, kontrolowanie zarzuci. Gorzej jak masz suchy tor, lecisz na slickach (bez znaczenia czy nacietych) a w terenie masz stojaca wode lub bloto bo np. rano padalo. Wtedy pierwszy winkiel masz "wesoly", ale znowu lecisz go ciagnacym gazem i oczyszczasz oponke, a kolejny zakret to juz ogien. Lub stosujesz zasade niektorych zawodnikow czyli "nie wnikasz" :)
Odpowiedz