Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Poka¿ wszystkie komentarzeNiestety potwierdzam, na ca³y przekrój GSów jad±cych do Gruzji: 1200 - pad³ tylny amorek, 1200 Adv- padniêta Esa, 800Gs - zawieszone szczotki w pompie paliwa - dziwne, serwis w Gdañsku twierdzi³, ¿e nic takiego jak filtr paliwa w tym motocyklu nie istnieje...bez uszczerbku tylko stary i nowy 650Gs, niestety nie mój...Posiadacze nowych ma³ych Tenerek uskar¿ali siê tylko na brak 6 biegu.
Odpowiedztzw. syndrom chiñskiej jako¶ci -podobnie jak VW i dziesi±tki innych firm motoryzacyjnych, które kiedy¶ by³y kuloodporne...
Odpowiedz