Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Poka¿ wszystkie komentarzeNie chcê siê wym±drzaæ ani doradzaæ ale jestem zdania ¿e w przypadku serwisowania starszych maszyn nic nie zast±pi naszej w³asnej pracy opartej w przypadku wiêkszych problemów o wiedzê bardziej do¶wiadczonych motocyklistów. Serwis-zrobi co musi i na fakturze dopisze jeszcze parê rzeczy których nikt nie tkn±³ palcem i karze s³ono zap³aciæ. Niezale¿ny warsztat to loteria... bywa ¿e zrobi± ,, nie fachowo'' lub co gorsza jeszcze zepsuj±, bywa ¿e oczekiwanie na odbiór maszyny trwa wiecznie, a bywa te¿ ¿e nowe czê¶ci zmieni± siê w stare i zu¿yte...Je¶li ju¿ wynalazek zbuntowa³ siê na tyle ¿e samemu nie da rady go uzdrowiæ to najlepiej skorzystaæ ze sprawdzonych i polecanych przez wiêksze grono niezale¿nych motocyklistów (nie kumpli mechaniora) warsztatów. Osobi¶cie szukam dokumentacji (DTR, ksi±¿ki napraw) w internecie i grzebiê sam. Jedynym problemem dla mnie jest ECU i elektronika oraz wtryski, ale wtedy to ju¿ si³a wy¿sza i trzeba bêdzie szukaæ warsztatu. Na szczê¶cie jak na razie omijaj± mnie te problemy...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza