Motocykle Royal Enfield promują Tajlandię z pomocą influencerów. Rząd chce przyciągnąć turystów
Tajskie ministerstwo turystyki nawiązało współpracę z marką Royal Enfield. Jej celem jest promocja zrównoważonej turystyki w Tajlandii i przyciągnięcie poszukiwaczy przygód. W przedsięwzięciu pomogło też 12 influencerów z regionu Azji i Pacyfiku, którzy przemierzali na motocyklach różne regiony kraju.
W dniach od 11 do 17 sierpnia 12 influencerów z Indii, Malezji, Indonezji, Japonii i Korei Południowej odbyło podróż przez Tajlandię na motocyklach marki Royal Enfield. Odwiedzili rejony Trang, Phatthalung i Songkhla, a całość oczywiście udokumentowali i pokazali tym, którzy śledzą ich profile w mediach społecznościowych.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSYŁKA GRATIS »
Wśród atrakcji były pokazy tajskiego boksu na Rajadamnern Stadium, odkrywanie sztuki ulicznej w Trang, podziwianie wodospadu Krachong i ogrodu botanicznego Khao Chong. Z kolei w Phatthalung grupa wybrała się na wycieczkę łodzią do Talay Noi, gdzie podziwiała pokazy lokalnego tańca Nora. Z kolei w Songkhla korzystali z transportu publicznego i odwiedzili m.in. rynek Kim Yong, a także ruszyli na zwiedzanie miasta. W trakcie podróży spotkali się też z 50 motocyklistami z klubu Royal Enfield w Hat Yai. Spotkanie było elementem promocji wymiany kulturowej.
Jakie są efekty akcji? Całość musiała być spójna, o co zadbali specjaliści z ministerstwa turystyki. Motywem przewodnim było hasło "Your Stories Never End", a więc "Twoje podróże nigdy się nie kończą." W efekcie powstało 355 różnego rodzaju materiałów, które trafiły do 14 677 650 użytkowników na całym świecie.
- Współpraca z Royal Enfield to mocny przykład tego, jak możemy połączyć lifestyle, przygodę i odkrywanie kultury, by pokazać Tajlandię jako wyjątkowy kraj. Poprzez zaangażowanie influencerów i środowisk motocyklowych z regionu pokazujemy nie tylko ukryte skarby Tajlandii, ale także inspirujemy turystów, by pisali własne niezapomniane historie - powiedział Thapanee Kiatphaibool z tajskiego ministerstwa turystyki.







Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze