Motocykl elektryczny Volt Lacama 2.0. Obiecuj±cy koncept, który sta³ siê obiecuj±cym produktem zadebiutuje na EICMA 2023
Prostota konstrukcji motocykli elektrycznych sprawia, że obserwujemy wysyp firm i startupów próbujących swoich sił w tej kategorii rynku. Trochę inaczej jest w przypadku włoskiej marki Volt, która działa na rynku od 17 lat i na targach EICMA 2023 zaprezentuje model Lacama 2.0. Czego można się spodziewać po jednośladzie ze słonecznej Italii?
Choć marka Volt ma w swojej ofercie przede wszystkim skutery elektryczne, to pozwala sobie również na mocniejsze projekty. Efektem tych działań jest model Lacama 2.0, którego koncept zaprezentowano już w 2017 roku. Na papierze konstrukcja przedstawia się imponująco.
Modułowa konstrukcja, zawieszenie Öhlins, hamulce Brembo i przyspieszenie od zera do setki w czasie poniżej 4 sekund to tylko niektóre z zalet tej maszyny. Silnik generuje maksymalną moc odpowiadającą 150 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 230 Nm. Te wartości są przenoszone na tylne koło za pomocą karbonowego pasa napędowego. Masa motocykla to 219 kg, ale można zamówić wersję Hyperlight, która co prawda jest słabsza, ale waży 197 kg.
Bateria opracowana przez Tazzari EV Technology pozwala przejechać do 250 km w trybie miejskim. Do dyspozycji są 4 tryby jazdy - WET, ECO, SPORT i ROCKET. Przy zamawianiu motocykla można wybrać, czy motocykl ma mieć jedno czy dwa miejsca siedzące. Do dyspozycji klienta są też palety 22 kolorów malowania ramy i wahacza oraz 20 kolorów tapicerki. Każdy egzemplarz będzie numerowany.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze