Mission Rossi - niepokojąca reklama Bridgestone
Jak wiadomo, Valentino Rossi nie tylko jest ponownie jeźdźcem Yamahy, ale także doradcą Bridgestone. W związku z tym, że firma ma możliwość współpracy z taką osobistością, przygotowała reklamę, które informuje nas o możliwości wygrania wejściówek na rundy MotoGP w tym sezonie, oraz poznania osobiście pana Valentino. Niby wszystko ładnie, ale owa reklama jest dość niepokojąca. Mamy wiele skojarzeń, głównie z Pulp Fiction, ale to tylko nasze własne koneksje.
Przypomnijmy, że Valentino Rossi jest doradcą Bridgestone’a w sprawie rozwoju opon nie tylko sportowych, a sama firma kontynuuje wprowadzanie w życie teorii „Z toru na ulicę”.
Swoją drogą, czy nie przywodzi nam to na myśl naszej rodzimej akcji A+B = Absolutnie Bezpieczni?


Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeWycięlli końcówkę filmu, jak żółtek po wyjściu ze sklepu, wyrzuca te opony do śmietnika.
OdpowiedzTen żółty ludzik wygląda jak typowy fan Rossiego... zawsze ubrany w szmaty w tym okropnym żółtym kolorze, fanatyczny, pozbawiony jakichkolwiek cech charakteru i bezwzględnie głupi.
Odpowiedzit's odd.. :/
OdpowiedzBring out The Gimp. The Gimp is slippi`n... . So i guess you wake him up, won`t you ?
Odpowiedz