tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Metzeler Sportec M7 RR jako standardowe wyposażenie w KTM-ie 690 Duke

Metzeler Sportec M7 RR jako standardowe wyposażenie w KTM-ie 690 Duke

Autor: Reklama 2015.12.04, 10:03 Drukuj

Jednocylindrowy naked bike austriackiej marki będzie dostępny w sprzedaży z oponami Metzeler Sportec M7 RR jako wyposażenie standardowe.

Metzeler Sportec M7 RR, supersportowe opony gotowe na każde drogowe sytuacje, zostały wybrane przez KTM-a jako standardowe wyposażenie w nowym 690 Duke. Jednocylindrowy naked bike austriackiej marki będzie w sprzedaży dostępny z ogumieniem Metzeler Sportec M7 RR w rozmiarze 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL (M) z przodu oraz 160/60 ZR 17 M/C (69W) TL z tyłu. Sportec M7 RR wywodzą się z ogromnego doświadczenia Metzelera w wyścigach ulicznych, charakteryzują sportowym prowadzeniem, idealnym zachowaniem na mokrej nawierzchni i dużą wytrzymałością.

Sportec M7 RR są ostatnią ewolucją ogumienia z gamy Sportec, idącej w parze z rozwojem współczesnych motocykli. Sportec to gama opon sportowych przeznaczonych do użytku szosowego, oznaczenie RR to skrót od “Road Racing”, podkreślający dziedzictwo Sportec M7.

Drogi na których poruszają się motocykle są dalekie od idealnych, a warunki są skrajnie różne od warunków torowych. Ukryte studzienki, zmiany w nawierzchni, dziury i koleiny, a w końcu woda czy naniesiony z pobocza brud. Opona musi być w stanie dopasowywać się do ciężkich sytuacji, stąd Metzeler podjął decyzję by rozwój gamy Sportec oprzeć o dane zebrane z wieloletniego udziału niemieckiej firmy w wyścigach ulicznych (takich jak Tourist Trophy na Wyspie Man).

Z jasnym celem zachowania sportowych właściwości nawet na mokrym i brudnym asfalcie, bieżnik został tak zaprojektowany by zapewnić maksymalnie dużą przyczepność na suchym asfalcie, a mimo to idealnie odprowadzać wodę. W oponie Sportec M7 RR zastosowano zupełnie nową mieszankę z dużą ilością krzemionki, dzięki czemu Sportec M7 RR świetnie spisują się w wysokich i niskich temperaturach. Przednia opona jest jednolita, tylna posiada dwuskładnikową strukturę, z barkiem posiadającym 100% krzemionki, co zapewnia świetną przyczepność. Twardsza mieszanka w środkowej części opony zapewnia stabilność i precyzyjność prowadzenia. Kształt Sportec M7 RR pozwala na szybkie złożenie, ale także zwiększoną powierzchnię styku opony z podłożem w złożeniu.

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę