Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Poka¿ wszystkie komentarzeMam pytanie jak f4i spisuje siê w trasie przeloty dzienne ok 300 , 400km
OdpowiedzDzienny przelot 1200 kilometrów bez specjalnych wcze¶niejszych przygotowañ. 400 km to wyprawa dla zabawy na CBR-e . Zrobi³em ni± po podwórku 10 tys. km w tym sezonie. My¶la³em ,¿e nic wygodniejszego od VFR-ki na d³uga trasê nie trafiê , a tu mi³e zaskoczenie , 600F to bardzo sympatyczne je¼dzide³ko . Po winklach te¿.
Odpowiedzty chyba ¿artujesz porównuj±c VFR do CBR.... VFR momend z dolu V4 o taaaak, do turystyki 100 razy bardziej przydatna... Cbr ok jest wygodniejsza od innych sportow R6 czy 636, ale to nie turystyk i mowiac ze po 400 km nie boli cie nic w zyciu ci nie uwierze czlowieku chocbys byl z tytanu, nadgarstki nie wytrzymaja, chyba ze to 400 km po autobahnie 160km/h
OdpowiedzNie ma problemu . Zacz±³ siê drugi mój sezon na CBR-ce . Mo¿emy siê umówiæ ( prócz czerwca ) . To nie kwestia wiary a polatania . Nie mam w zwyczaju wypisywaæ bzdur na forach . Porówna³em VFR-kê i CBR-ê bo je po prostu u¿ywa³em i to intensywnie ,a nie jedynie porównuj±c ich parametry :-). To ró¿ne moto . CBR a daje radê . Ps. ¯eby ¶mieszniej by³o pogania³em po prawie tych samych terenach co autor tekstu. W tym roku uszczegó³owiæ chcê mapê zwiedzania i rozszerzyæ o dawne dalekie wyprawy ( na CBR-ce :-) ) ! Dobrego zakoñczenia sezonu !
Odpowiedz