tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Maksi skuter Honda Integra 700 ccm - spalanie 3,7 litra! Triumph Tlo premium Tiger prawdziwa przygoda 08-03
NAS Analytics TAG

Maksi skuter Honda Integra 700 ccm - spalanie 3,7 litra!

Autor: Piotr Jędrzejak 2011.09.26, 15:09 10 Drukuj

Honda łączy zalety motocykli i maksi skuterów!

Pamiętacie koncepcyjną Hondę Mid Concept? Przed wami produkcyjna wersja jednośladu, który łączy w sobie najlepsze cechy motocykla i maksi skutera, dodając do tego niskie spalanie! 

Integra (nie wiemy, czy ta nazwa ma coś wspólnego ze sportowym samochodem Hondy) celuje między innymi w sukces, jaki odniosła Yamaha T-Max. Jej główną zaletą ma być nowa, ulepszona wersja skrzyni biegów DCT znanej z VFR1200F oraz spalanie, które nie przekroczy 3,7 litra na 100 km! Jak twierdzi Honda, dwucylindrowy silnik 700 ccm w Integrze ma zawstydzać normy emisji spalin Euro 3 z wynikiem o połowę lepszym, jednocześnie oferując o 40% lepszą ekonomiczność niż każdy inny rywal w tej klasie pojemnościowej. Skrzynia biegów ma „uczyć się” sposobu jazdy, dostosowując styl zmiany biegów. Silnik zaoferuje najwięcej emocji w środkowym zakresie obrotomierza, a jego charakter będzie bazował na czopie wału korbowego przestawionego o 270 stopni oraz na długim skoku tłoka - 73 x 80mm (średnica x skok).

Zaletami Hondy ma być dopracowane podwozie z 17-calowymi kołami. Przy dużych prędkościach oferowało będzie stabilność, a stosunkowo wysoko umieszczony środek ciężkości zapewni umiejętność skręcania porównywalną ze zwykłymi motocyklami. Motocyklowym wrażeniom sprzyjać ma też skrzynia. Biegi zmieniają się w sposób podobny do manualnej przekładni, a nie jak w większości skuterów. Kolejną zaletą ma być umiejętność przewożenia sporego bagażu dzięki dodatkowym trzem kufrom.

Oferując emocje znane z motocykli i praktyczność charakteryzują maksi skutery, Integra ma być swoistym pomostem pomiędzy tymi dwoma segmentami. Dzięki temu Honda planuje przyciągnąć nie tylko wiernych fanów tych dwóch kategorii, ale też nowych wyznawców motocyklizmu.

Honda zapowiedziała, że ten ekonomiczny, dwucylindrowy silnik 700 ccm pojawi się też w dwóch innych jednośladach, zdecydowanie bliższych motocyklom. Więcej szczegółów poznamy jeszcze przed lub już na samej wystawie Eicma w Mediolanie.

  NAS Analytics TAG

Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę