Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeLudzie nie piszcie bzdur jak nie macie pojęcia o temacie! Użyjcie formy pytającej! Motocykl dwucylindrowy w układzie V czy L zawsze będzie słabszy od motocykla R4. Będzie miał też mniejszy zakres obrotów. Mówię o motocyklach o podobnym stopniu wysilenia, żeby to można było porównać czyli np sport wyczynowy. Ducati produkuje dwucylindrowce i aby mieć równe szanse muszą nadgonić pojemnością. Bez sensu jest wymaganie od Ducati "jeśli chcecie startować to zróbcie R4 albo V4. Wystarczy zerknąć co się dzieje np. w motocrossie. 450 4T i 250 2T i to jest jedna klasa. Dlaczego? Bo właśnie takiej różnicy po0jemności potrzebuje czterosuw aby konkurować z dwusuwem. Czy ma sens domaganie się od producentów produkcji tylko czterosuwów lub tylko dwusuwów? Nie. Czy ma sens obciążanie dwusuwa 250 zeby jechał tak jak 250 4T? Nie.
OdpowiedzMick,równie dobrze możesz to wykrzyczeć na polu-skutek będzie taki sam jak w tym miejscu.
OdpowiedzPatrząc po testach ducati mimo większej pojemnosci bedzie miało daleko do liderów z tego sezonu (czyt. Aprilia, Kawasaki, BMW)
OdpowiedzHołdując, zasadom oszczędności i konkurencyjności, najlepsze rozwiązanie to powrócenie do pierwotnych założeń formuły WSBK, czyli 2-cylinder 1000, 4 cylinder 750, i dodatkowo 3 cylinder 900... wtedy by się działo...lub więcej krótkich, krętych torów, gdzie ważna jest technika, a nie moc max i szybkość. Forza Ducati, pokemony weg
OdpowiedzGłupiś jest! Panigale też raczej sie nie popisze na tych krętych torach! Zdecydowanie nikt nie zmniejszy pojemnosci motocykli aby znowu faworyzować beznadziejne ducati. Teraz jest dobrze i Ducati w sezonie 2013 też dostanie po d***!!!
Odpowiedzw 2013 bedzie startowac Panigale i tytul za 2013 wroci do Bolonii ot co.
OdpowiedzWzajemnie... No szczególnie, jest co wychwalać, szczególnie, że nie startuje fabryczny zespół Ducati, jak to macie w pokemonii.. Nikt nigdy nie faworyzował Ducati, Flaminii jak każdy Włoch, byli podatny na łapówkę, Twoje ulubione Kawasaki, ma taki budżet, że jak by chciało to wykupiłoby całą serię WSBK razem z Ducati... , a reszty się domyśl...Nie znasz historii, to się poducz. Ale masz rację, Panigale w zakrętach jest słabsze niż starsze serie, ale dlatego właśnie pisałem chodzi mi o konkurencyjność, a nie że mocniejszy i szybszy wygrywa...195-200 KM starych Ducati( w zależności od ciśnienia atm.) to nie 230 pokemonii... Odnośnie faworyzacji: w starych przepisach też było, że 5 kolejnych wyścigów, to Ducati zakłada zwężki 45 mm( potem po kolejnych wygranych 42mm- tego nie ma w oficjalnych opisach). to dobitnie wskazuje, kto jest faworyzowany...
OdpowiedzPożyjemy zobaczymy co to bedzie w sezonie 2013! Każdy chwali swoje!
Odpowiedz