LiveWire S2 Del Mar - dane techniczne nareszcie ujrza³y ¶wiat³o dzienne. Co oferuje elektryk z Milwaukee?
Motocykl elektryczny LiveWire S2 Del Mar po raz pierwszy ujrzał światło dzienne w maju 2022 roku, ale aż do teraz musieliśmy czekać na specyfikację, a klienci zamawiający preorder nadal czekają na swoje egzemplarze. Dostawy mają ruszyć już wkrótce, a tymczasem producent uraczył nas brakującymi danymi technicznymi.
LiveWire S2 Del Mar to pierwszy motocykl zbudowany na modułowej platformie Arrow. Wyróżnia ją to, że silnik i bateria mogą być w niemal dowolnej pozycji, dzięki czemu producent może niskim kosztem opracować kilka modeli. Przy okazji premiery informowano, że silnik ma mieć maksymalną moc odpowiadającą 80 KM, masa ma wynosić 190 kg, sprint od zera do setki potrwa 3,5 s, a deklarowany maksymalny zasięg to 160 km.
Według nowych informacji moc silnika to 84 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi aż 263 Nm. Deklarowana prędkość maksymalna to 165 km/h, a od zera do setki motocykl rozpędza się w czasie 3 sekund. Pojemność baterii to 10,5 Kwh. Czas ładowania od 0 do 100 proc. przy ładowarce L1 wynosi 8,4 godz., a w przypadku ładowarki L2 - 2 godz. i 22 min. Z kolei ładowanie od 20 do 80 proc. w przypadku ładowarki L1 ma zająć prawie 6 godz., a z ładowarką L2 czas ten skurczy się do 1 godz. i 18 min.
Co w podwoziu piszczy? Producent zastosował w pełni regulowane zawieszenie Showa z widelcem upside-down z przodu. Do tego są hamulce Brembo i co ciekawe - z przodu jest tylko jedna tarcza. Motocykl będzie poruszał się na kołach o średnicy 19 cali. Warto jeszcze wspomnieć o wymiarach i tu deklarowana masa to 197 kg, a siedzisko umieszczono na wysokości 82 cm. Prześwit wynosi 16,5 cm.
Deklarowany zasięg to od 69 km w trybie autostradowym, przy prędkości 112 km/h do 138 km/h przy prędkościach do 88 km/h. Na pokładzie jest 5 trybów jazdy - Sport, Road, Range, Rain i Custom. Ten ostatni może być dowolnie modyfikowany przez użytkownika. Do tego mamy moduł IMU od Bosch, ABS z działaniem w zakrętach i kontrolę trakcji z działaniem w zakrętach. Na pokładzie jest gniazdo USB-C do podłączenia smartfona. Motocykl ma też funkcję zdalnych aktualizacji.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze