Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeMiało być lepiej dzięki takim kontrolom, a stało się to lukratywną inwestycją.
OdpowiedzTo co kierowcy wyrabiają na A4 woła o pomstę do nieba! Prawie nikt nie przestrzega ŻADNYCH znaków, większość pomyka 120-130, co chwila pojawia się we wstecznym lusterku ktoś pędzący 150-160 i więcej i mrugający światłami. Ciężarówki jadą równym rytmem 100-110..A ODP pod Kątami Wrocławskimi jest dobrze oznakowany. Znaki ograniczenia do 110 stoją co chwila po obu stronach pasów ruchu, dodatkowo wyświetlane pulsacyjnie na tablicach nad autostradą.. Jazda za szybko to jest maniera prawie wszystkich kierowców w Polsce. Proszę przejechać przez jakieś miasto ze stałą prędkością 50/h. Będzie się totalnym zawalidrogą...
OdpowiedzProblemem jest BRAK TRZECIEGO pasa no i awaryjnego a na dobrą sprawę - powinien być CZWARTY - odnoszę do Ringu Berlina - tam takich "CUDÓW" nie ma bo są pasy ruchu. Tam dba się o jeżdżących a nie ŻERUJE na nich!
OdpowiedzPonieważ często jeżdżę autostradą A4, min. na tym odcinku, mogę tylko napisać, że odcinek, gdzie występuje odcinkowy pomiar prędkości, jest jednym z bezpieczniejszych odcinków tej autostrady. Ograniczenie do 110 może "boleć" tylko osoby, które albo nie jeździły tym odcinkiem lub dla których 140 to też za mało bo w Niemczech ograniczeń przecież nie ma, i też jest dobrze. Na odcinku jest często spory ruch, jak napisano w artykule nie ma pasa awaryjnego, a zjazdy, jak na autostrady, są dość krótkie (to czesto powoduje zatory i stluczki). Stąd ograniczenie prędkości, na tym odcinku, jest jak najbardziej racjonalne. Problemem jest raczej ogólne nie przestrzeganie ograniczeń na naszych drogach, i brawurowa jazda, co prowadzi do wypadków ale oczywiście problemem jest kontrola prędkości...
Odpowiedz