tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Realny garaż idealny czyli jaki...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Jerzyzlasu 12.12.2021 20:21

A u mnie nie daje się utrzymać garażu w 3 sztukach, wychodzi że min. to 4 sztuki moto . Są więc: BMW R1150R - do turystyki, mimo że ma słabą oslonę od wiatru to jako turystyk jest dobry bo: nie trzeba smarować łańcucha, ma dopasowane boczne kufry, jest w miarę wąski, w dwie + bagaż osoby daje radę w każdych górach i na winklach. super hamulce, a bezpieczeństwo w turystyce jest ważniejsze niż szybkość, ma centralną podstawkę, grzane manetki, jest ekonomiczny , ma abs - już dawno zorientowałem się że to przydatna sprawa na nieznanych drogach. Traktuję go również jako tzw. nowoczesnego klasyka tzn. klasyczna linia nakeda i nowoczesne rozwiązania techniczne. Daje też radę w mieście, ale na miasto mam kolejny. motorek. Drugi to Yamaha fazer 600 -'99 - moto na codzienne dojazdy do miasta, w miarę lekki, wygodny, szybki, wąski, mało pali, nie psuje się, super hamulce, nadaje się też do turystyki, 160 km/h to jego normalna prędkość podróżna. Kolejny to Ducati 900ss - też youngtimer ale na tor. trochę przenosi mnie na torze w lata 80te ))) . Ten nadaje się tylko na tor, w miesćie pozycja niewygodna, ale jak trzeba to też da radę. natomiast do turystyki się nie nadaje. Choć wiadomo ze dla chcącego nie ma nic trudnego. No i teraz padła decyzja że muszę mieć coś na pola, lasy i łąki jakie mnie otaczają . Mieszkam w okolicy j. Zegrzyńskiego /k Warszawy. Na razie zaczynam od Suzuki DR 125. Tylko dlatego ten motorek , że będę kupował bo od kolegi, który od 15 lat trzyma go w garażu i nie jeździ. Za to serwis jest robiony co roku. Pewnie po 1-2 sezonach go zamienię na coś mocniejszego lub zrezygnuje z enduro. Mam 57 lat, nie wiem czy nie za późno na jazdę po dołkach i górkach, hi, hi. Ale niestety wypada jak nic że prawdziwy motocyklista musi mieć 4 motorki. Teraz ile by kosztowały na grudzień 2021: BMW R1150R - w dobrym stanie - 12 000 PLN, Yamaha fazer - 6000 PLN, Ducati - strasznie drogo teraz chcą - 10 000 to min, mim zdaniem to na tor można kupić CBR lub ZX6/9 i też będzie dobrze, ja ducati na tor wziąłem przez przypadek, no i chciałem mieć ducati klasyczne a nei tio co teraz oferują. No i enduro/cross - 7 000 pln., poniżej to można kuoić albo złom, albo starocie Total = 33 000 pln, tyle co za nowe moto klasy 600. tak że zostaje wam w kieszeni jeszcze 27 000 pln na beznyznę i ubezpieczenia. Dlatego nowe moto kupują gadżeciarze. ale niech kupują, będzie można potem taniej kupić po 10 latach )))

Odpowiedz
Autor: Wojtek 05.11.2020 10:11

Pełen bak .

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę