Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzecó¿ zacytuje tu zdanie które ka¿dy chyba ju¿ zna "nie ma rzeczy doskona³ych ale w tym wypadku jest ju¿ blisko " ,porostu SUZUKI
OdpowiedzIdzie od samego do³u.... Silnik rewelacja. ¦migam drugi sezon przejechane 8 tysiecy
OdpowiedzIdzie od samego do³u.... Silnik rewelacja. ¦migam drugi sezon przejechane 8 tysiecy
OdpowiedzStary, mam litrowego vstroma z 2005 roku i wyobra¼ sobie, ¿e ma sprzêg³o hydrauliczne, nie mówi±c ju¿ o nowym v-s. Sprawdzi³by¶ to zanim zaczniesz pisaæ bzdury na kolanie
OdpowiedzCiê¿ka, nieporêczna kolubryna. Przesiad³em siê na hindusa 400 i teraz sobie ¶migam tanio i bez stresu polskimi dró¿kami :-)
OdpowiedzW v-strom 1000 z 2017 sprzêg³o jest sterowane hydraulicznie
OdpowiedzMo¿na wiedzieæ co to za torba na siedzenie na 3 zdj?
Odpowiedz97 koni? to nie idzie... :(
OdpowiedzBardziej ni¿ suche kunie istotny jest moment i nisko dostêpne parametry, sam mam motocykl który KM nie powala na papierze a na krêtych drogach jestem w stanie objechaæ sporo mocniejsze szlifiery 600, gdzie musz± siê pociæ krêciæ pod obroty a¿ ma³o silnik nie wyskoczy. Ja mam jebniêcie z samego do³u plus nisk± masê .
OdpowiedzTaki Palantino Zrosji jak ty potrzebuje pewnie minimum 250 koni, zeby sie chlopakom na dzieli pochwalic no nie
OdpowiedzUwierz, idzie. Ponad 100 Nm momentu obrotowego robi robotê.
Odpowiedz