Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeRwd musi złapać trakcję, po chwili placz cbr daleko z tyłu. Trzeba by bylo postawić turbo moto, które ma podobne problemy, zeby zebrać sie z asfaltu bo potencjalny rider robiłby salta do tyłu na każdym biegu. Oczywiście przy takiej konfiguracji wyscig od 200 w górę.
OdpowiedzRwd musi złapać trakcję, po chwili placz cbr daleko z tyłu. Trzeba by bylo postawić turbo moto, które ma podobne problemy, zeby zebrać sie z asfaltu bo potencjalny rider robiłby salta do tyłu na każdym biegu. Oczywiście przy takiej konfiguracji wyscig od 200 w górę.
OdpowiedzO co chodzi ?,a no o to że" jeden i drugi w tym wyscigu jest idiotą"
Odpowiedzpo 7-8 sekundach nissan zaczał być szybszy niż cbr zakałdajac ze start był od 100 km/h to w cbr realna predkosc po 7-8 sek to było około 240 km/h...
Odpowiedzdokładnie macentos ,pozatym ze "gwarancje zgonu daje uderzenie w cokolwiek " wiec nawet wtedy niemasz zadnej gwarancji ,możliwości przebiegu wypadku moze być milion siła uderzenia moze się rozejść bardzo roznie zaleznie od kata czy to czym uderzemy noga głowa tułowiem reka itd. wiec zadnej gwarancji niema a przypiepszyc w barierki jakies bez kasku z siła przy której kask gwarantowałby przezycie a bez gwarantował zgon bo sa takie graniczne wartości no to jzu samo przez się widać ze kombi i kask zdecydowanie cos daja ,wiadomo ze nieuchronia przed zgonem przy predkosci 200 km.h uderzajac centralnie w 2 metrowej średnicy dąb ale w wielu przypadkach potrafią uratować zycie .
OdpowiedzCo do "pamietania" o stroju - jezeli rozwalka nastepuje przy predkosci powyzej 150 km/h - np. tak jak tutaj na prostej(nie mowimy o w miare spokojnym szlifowaniu zakretu jak podczas moto go, co widzimy w tv) - to nie tylko kombinezon nie ma znaczenia, ale tez kask. Nastepuje zgon. Strój ochronny uzywamy na wypadek dzwonow o łagodniejszym charakterze...
Odpowiedztutaj prędkość podchodziła pewnie pod 300km/h albo nawet przekraczała
OdpowiedzBzdura zupełna. A kombinezony z atestem na 250km/h szlifowania? A wypadek Guya Martina przy 150 milach na godzinę w IoM TT? Szlifował równo i przeżył i dalej jeździ. Gwarancję zgonu daje uderzenie w cokolwiek, przy dobrym kombinezonie szlif powyżej 150km/h jest jak najbardziej do przeżycia.
Odpowiedzmoze rozwine: 1. atesty kombinezonow mnie nie interesuja - to jest atest tego, ze kombineon sie nie przetrze a nie tego ze delikwent przezyje, 2. ze szlifem mamy miejsce przy low side na zakrecie, a te sytucje wykluczylem 3. pisalem wyraznie o jezdzie na wprost a tutaj mamy najczeciej do czynienia z dwom sytucjami (zakladamy jw. predkosc 150 a nie 300 czy 75): a) ktos wyjezdza z podpozrdkowanej, ty w niego prostopadle ładujesz - ryzyko zgonu: 99,99 %, b) przy zalozonej predkosci zaczepisz np. o blotnik wyprzedzanego samochodu, inny motocykl etc. - zaliczysz potenego high side przy tej predkosci, nie miales mozliwosci hamowania itd. - ryzyko zgonu - zapewne pow 95%....o czym tu jeszce dyskutuowac?
Odpowiedz