Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzenie mowie, ze to mialoby przesadzic wyscig, ale sa motocykle z podobnym systemem do launch control. akurat te na filmie go nie mialy.
OdpowiedzNaprawdę, nie wiem, czym tu się podniecać, auto to auto, a motocykl to motocykl.... niech dresy się cieszą.... :-), w ich zje...nym życiu niech coś mają.....
Odpowiedznie rozumem twojego nawiązania do dresów w tym momencie ;] jestem zwolennikiem 4 kółek akurat mam 21 lat i nie jestem dresem i nie jeden samochód zjada motocykl ;] na necie śmigają filmki jak golf 2 zjada cbrke 600 ;] wystarczy troche podłubać i z każdych 4 kółek można zrobć bestie ;] a przez twój komentarz przemawia zazdrość i tyle bo boli cie to że samochód jest lepszy ;] a po GT-R widać że nie jest to seryjniak ;]
OdpowiedzA ty co masz cioto?
Odpowiedz:-) Bez komentarza...
OdpowiedzZapominacie o drobnym szczególe mianowicie v max moto to 299 dzięki idiotycznym umowom producentów moto. Nissan kręci powyżej 300 km/h wiec rozpędza sie dalej gdy moto odcina przy 299. Sprawdziłem sie gościem na autostradzie w gr- r i powyżej 299 poprostu mi uciekał
OdpowiedzHa ha ha... Podobnej bzdury dawno nie czytałem... Po 1. Motocykle tylko zatrzymują licznik na 299 a nie odcinają powyżej Po 2. Przy licznikowym 299, faktycznie ( w zależności od motocykla) masz na GPS ok.+/- 285 Po 2. Prawie żaden z nich ( No pewnie poza BMW S1000RR) nie dochodzi do tych magicznych 300 km/h
Odpowiedzpo.1 Autostrada A2 z łodzi do wawy, lecę zadowolony 299 myślę wymiatam, a tu nagle obok supra ^^po.2 yamaha R1 rn12 2005r, 299 na blacie, 292 odnotował GPS, natomiast jeżeli chcesz aby motocykl nie oszukiwał pod względem prędkości metoda jest bardzo prosta, dbaj aby opona którą masz w moto była produktem ZALECANYM przez producenta. Po.3 nie wiem jak inne moto ale akurat pianino w momencie osiągnięcia prędkości na poziomie 299km/h nie wkręca się dalej na obroty mimo iż ma zapas jeszcze około 600-700rpm.
Odpowiedzależ dyskusja! o honor! o życie normalnie :D
OdpowiedzCiekawe jaką minę by miał ten Rusek w Nissanie jak by spróbował z Hondą RC213 z Pedrosą na pokładzie? Nawisem mówiąc Moto GP prędkości maksymalne na torach motocykle MotoGp mają wyższe niż F1 np. na Catalońskim. 260KM/140kg i najlepsza elektronika zrobią swoje no i brak odcięcia!
Odpowiedznie oszukujmy się, ale ten film o niczym nie świadczy, jeden jak i drugi koleś ruszyli niczym pi.dy .
OdpowiedzŚwiadczy, świadczy... Bo widzisz - człowiek popełnia błędy (nawet widać, że dwóch ludzi może popełnić dwa różne błędy), a tymczasem system Launch Control w Nissanie, te błędy niweluje. Kierowca Nissana wciska, hamulec, gaz i puszcza hamulec w momencie startu - reszta (czyli: zmiana biegów w idealnym momencie, utrzymanie trakcji, zamiast palenia gumy, etc) jest załatwiana przez elektronikę, którą GT-R jest przeładowany. Świadczy ten filmik więc o tym, że: technologia w samochodzie > technologia w motocyklu. Inna rzecz, że bez względu na to czy osiągnie się to dzięki elektronice, czy też może dzięki własnym umiejętnościom, to zawsze 2,7 s do 100 kmph, robi jednakowe wrażenie na pasażerach pojazdu, którzy bezpośrednio odczuwają wynikające z tego przeciążenia. I na tym polega magia bezdusznego, bo nastawionego na "skuteczność za wszelką cenę", Nissana GT-R.
OdpowiedzPrawda, dodaj jeszcze naped na 4 i koła jak walce. Ale właśnie o to chodzi, to auto powstało aby ośmieszać beemki i porsche. Inna sprawa ze to auto kosztuje majatek, a te motocykle jak byly nowe trzeszczaly ok 15 k euro. Wiec o co chodzi ? Moze troche zdlubac silniki, dodac anti-wheelie. Moze wtedy wynik nie bylby az tak oczywisty ? Tylko nawet jezeli moto okazaloby sie szybsze o czym to by swiadczylo ? Wirtualnie wydluza fujare zwyciezcy.
Odpowiedzsamochody zawsze były szybsze i z tym nie polemizuję, jednakże onanizowanie się nad objeżdzaniem dwóch motocykli przez GTR to już jest lekkie przegięcie - jak to mówił klasyk oczywista oczywistość. Zmieniając temat, ja takich błędów nie popełniam (akurat starty mam opanowane do perfekcji :) ). Zmieniając jeszcze raz temat, motocykle mają przewagę w ruchu miejskim, tam gdzie miejsce jest mocno ograniczone.
OdpowiedzŚcigałem się kiedyś z takim nissanem na światłąch do 3 biegu no i na przyśpieszenie został w tyle :) jechałem wtedy na fireblade 954
OdpowiedzW Kamieniu Śląskim, 1/4 mili, taki Nissan stanął z S1000RR. Aż miło było popatrzeć jak autko zostaje w tyle.
OdpowiedzNie wiem czy się zorientowałeś, ale oni tu ścigali się na znacznie dłuższym dystansie niż 1/4 mili ;)
OdpowiedzNIEE! Serio?! Jakby nie Ty, to bym się nie zorientował. Dzięki Kapitanie Oczywisty ;P Poza tym tam od startu BMW było na prowadzeniu, a tu superbike'i cały czas w tyle.
OdpowiedzJak jest taki kozak w GTR , niech spróbuje ze mną ... hayabusa 1300R i klęka tym nissanem ;)
Odpowiedzw sieci jest pelno filmikow ja takie hajabusy sa miazdzone, niestety gtr i jego lepsze badz gorsze wersje jest naprawde udanym wozem
Odpowiedzskoro nissan jest "super autem" i w dodatku modyfikowany to powinien stanąć z super motocyklem czyli stockiem1000 o kierowcy już nie wspomnę czy by wtedy wygrał ?
OdpowiedzWszystkie motocykle drogowe sa ograniczone do 300kmh stary GT r34 ma 320kmh na liczniku nowy r35 robi do 100kmh w tym samym czasie do Agera R ktora ma 1150koni a wiec ten GTR R35 polyka wszystko na chwile obecna zwlaszcza ze odciecie ma dopiero przy 340kmh a wiec ten na filmiku napewno nie jest ograniczony do tej predkosci :D
OdpowiedzMiędzy 340 i 300 jest aż 40 kmph różnicy. Stań sobie przy drodze i poproś kogoś znajomego niech przejedzie koło Ciebie z prędkością 40 kmph - kiedy już cię ominie, to będzie się oddalał mniej więcej w takim tempie jak widzisz na filmiku. Inna rzecz, że motocykl od 250 już traci impet przyspieszania, podczas gdy GTR dopiero po przekroczeniu 300. Więc motocykl zaczyna "odstawać" jeszcze zanim wskazania prędkości w obu pojazdach dotrą do tej magicznej liczby.
OdpowiedzCiekawe czy Rosyjskim zwyczajem kierowca Nissana dostał wpierdziel po zatrzymaniu się na poboczu :P A tak swoją drogą to skoro już porównywać sprzęty z innych bajek na takich \"wyścigach\" to raczej użycie dobrze przyTurbionej Hayki by było rozsądniejsze niż R1 czy GSXRa.
OdpowiedzTylko że wśród motocykli Gixxer, albo R1 to są takie odpowiedniki GT-R'a wśród samochodów. Hayabusa to jest motocyklowy McLaren P1, albo Koenigsegg CCX.
OdpowiedzChociaż by się mógł za owiewką schować
OdpowiedzPrzepraszam bardzo, ale Nissan nie musiał być jakoś przesadnie modyfikowany. Tegoroczna wersja ma 550 KM i 100 kmph robi w 2,8s, a w wersji przygotowanej na 2014 moc pozostaje ta sama, ale z przyspieszenia urwano kolejne 0,1s... Tak - 100 kmph będzie osiągać w 2,7s. Do tego Nissan ma system Launch Control, który sprawia, że nawet laik może poczuć "jak to jest zrobić 100 w mniej niż 3 s". R1 o ile mi wiadomo przyspieszenie ma zbliżone (w zależności od generacji, od 2,7s do 3,1), a Gixxer oficjalnie w okolicach 3,2. W dodatku motocykle z reguły się gubią powyżej 250 kmph, a GT-R jeszcze powyżej 300 kmph całkiem nieźle ciągnie. Generalnie to była bardzo nierówna konkurencja, na korzyść 4 kółek. Moto-fani mogą się jedynie pocieszać, że powyżej 200 kmph, kierowca Nissana ryzykuje tak samo jak motocyklista, bo GT-R nie ma kabiny typu monocoque wykonanej z włókna węglowego, jak w nowszych modelach Lamborghini, albo McLarena, więc w razie wypadku będzie w równie przegranej pozycji.
Odpowiedzjak popierdzielił to go nawet widać nie było...
Odpowiedzjakis frajer tym GSXRem jechal
Odpowiedz:(
Odpowiedz