Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeDobre !
OdpowiedzWidziałem kiedyś dniepra z napędem na przód, z tym że był na kardanie. Ciężko trochę pewnie to wykonać chociażby z powodu trakcji, prędkość obrotu kół powinna być taka sama. Poza tym więcej elementów - większa awaryjność. W ramie mogli by się pokusić o puszczenie wałka, utrzymanie kół zębatych i łańcucha w stanie dobrym może być uciążliwe. Ale co tam, ważne że jest efekt. Gratuluje konstruktorom ;)
OdpowiedzHahah, nie mam pojęcia jak to się przekłada na trakcję, osiągi czy bezpieczeństwo, ale jest zdrowo odjechane :D
Odpowiedz