Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeKto wiêcej ni¿ chwilê lata na tym moto rêka w górê! Nie ma? Autor zdaje siê te¿ tylko poliza³, tyle ¿e polizaæ to jak wej¶æ do burdelu, przeczytaæ cennik i wyj¶æ. Mam, latam i tyle powiem ¿e po poprzednich dwóch japsach stwierdzam ¿e sko¶ni zwyczajnie nie maj± jaj i ikry.
OdpowiedzNigdy nie je¼dzi³em ¿adnym Dukatem, ale my¶lê, ¿e Lovtza odda³ sedno. Motocykl jest piêkny (jak ka¿de Ducati) ale... To trochê tak, jak z Alfami Romeo. Niby piêkne (prawie ka¿y siê zachwyca), inne ni¿ wszystkie, tylko przy wyborze auta zawsze je pomijamy.
OdpowiedzGdyby Japoñczycy wypu¶cili motocykl z takimi zaletami jak monster to wszyscy jak jeden m±¿ stwierdziliby ¿e jest nieudany.
OdpowiedzSceneria jaka¶ znajoma, czy¿by lotnisko w Chrcynnie?
OdpowiedzJak to jest z tym prowadzeniem i hamowaniem? Bo na "konkurencyjnym" portalu wypowiadaj± siê tak:.... dlatego nie mo¿na mieæ mu za z³e, ¿e jest nieco uparty podczas skrêcania, ¿e s³abo hamuje ty³em,....
OdpowiedzNa szeroko rozumiane "dobre prowadzenie" ma wp³yw kilka rzeczy. Pocz±wszy od tak przyziemnych jak w³a¶ciwie ci¶nienie w ko³ach (a egzemplarz który odebrali¶my mia³ niedopompowany przód), przez kwestie bardziej skomplikowane jak odpowiednio ustawione zawieszenie (w 796 jest ograniczona regulacja przedniego widelca przez co je¶li jeste¶ za ciê¿ki albo za lekki to po prostu motocykl nie bêdzie pracowa³ tak jak powinien) skoñczywszy na kwestiach tak indywidualnych jak technika jazdy i umiejêtno¶ci kierowcy. Nam 796 skrêca³ i hamowa³ doskonale. Poza tym jak ju¿ wspomnia³ jeden z przedmówców - tylny hamulec nie s³u¿y do hamowania, tylko ma wspomagaæ hamowanie i odpowiednio wp³ywaæ na pracê zawieszenia.
OdpowiedzOdstaw ten konkurencyjny portal, bo widocznie nie wiedz± tam, ¿e ty³ nie s³u¿y do hamowania. jezdzilem na jezdzie testowej tym dukatem i powiem, ¿e przód (czyli ten hamulec którym siê hamuje, a nie koryguje linie w zakrêcie) dzia³a dobrze. tak samo jak geometria podwozia - nie jest zbyt uparta:)
OdpowiedzSprzedam bilet na wy¶cigowy weekend MotoGP Brno (12-14.08.2011.). Bilet jest na sektory ABCDEFG wiêcej info na mail dan7x7@interia.pl
OdpowiedzNowe monstery sa tak ma³e ze wiekszosc facetów wyglada na nich jak na psie :D
OdpowiedzPiêkny motocykl, piekna recenzja, piêkna sceneria tylko czemu wszystko musia³y zepsuæ te przeobrzydliwe spodnie Lovtzy ?!?!
OdpowiedzGacie s± dawane w komplecie dla tych co sprzedali ostatnie spodnie ¿eby kupiæ Ducati - firma ma gest ;)
OdpowiedzJezdzilem 696 i 796 i zdecydowanie bardziej przyjazny dla poczatkujacego jezdza jest 696. Przelozenie koncowe 796 to jakies nieporozumienie. Motocyklem nie da sie jezdzic po rondach i jakichkolwiek zakretach. A przeciez to sprzet na miasto. A pod wplywem tego przelozenia osiagi 696 i 796 sa praktycznie identyczne. Jedyne plusy 796 to wygodniejsze/wyzsze siodlo i ladniejszy dzwiek. Ale i tak kazdy wyrzuca standardowe tlumiki wiec na Termi oba chodza tak samo.
OdpowiedzJe¿d¿ê od blisko 7 lat na Ducati dla mnie jest to jedna z lepszych marek charakterystyka silnika to w³a¶nie Ducati do tego ten d¼wiêk - ja mam akcesoryjny t³umik i piêknie bulgocze. Od 1 sezonu mam M796 to prawda ¿e nie ma tak du¿ej mocy jak japoñskie marki, z tym ¿e nie trzeba jej ¿y³owaæ na wysokie obroty. Co do importera idê kupiæ Dukata sprzedawca mówi kup Pan Triumpha (te¿ fajna marka) ale ja chcê Ducati. Serwis niby prosta sprawa, ale na dzieñ dzisiejszy jest tylko kilku speców od tych silników w ca³ej Polsce. A ta s± motocykle które lubi± jak siê dba o serwis, to wtedy siê odwdziêczaj±. Zapraszam do W³och czy Hiszpanii na drogach je¼dzi tego mnóstwo i siê nie psuj± a w naszym kraju siê psuj±. Ale to normalne jak m³otkiem siê naprawia
Odpowiedz