Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeJej wygląd mówi: "Wsiadasz na własne ryzyko, nie lubię gdy przednie koło dotyka asfaltu" ;]
Odpowiedzwypas na maksa. Kto wie czy za rok nie stanie u mnie w garazu;) Czekam na info o cenie. Prezentowany model ma jakies insygnia rr wiec moze bedzie tez tansza wersja bez wodotryskow w postaci ohlinsa.
OdpowiedzWyglada ja Aprilia Mana X.
Odpowiedz"Nie bez znaczenia na ilość koni mechanicznych jest także pokrywa głowicy lakierowana na czerwono." wyborne, wyborne...
OdpowiedzHusqvarna w całej rozciągłości stosuje Brembo, a od CBF to się proszę odstosunkować:)
Odpowiedzno nie chcesz mi chyba powiedziec ze nie czujesz róznicy miedzy małym dwutłoczkowym zaciskiem enduro i wyścigowym monoblockiem (razy dwie tarcze)?
Odpowiedzno nie chce ale w tekście dla zobrazowania różnicy użyta jest marka, która sama z siebie wpływa na cenę a nie rodzaj zacisku.
Odpowiedzhah! Przepiękne zrzuty ekranu! Nie moge sie na nie napatrzeć! :D
OdpowiedzPodoba mi się, tak samo jak mały DUKE - małe,lekkie, dzikie i przez to fajne:) Jeśli będę miał kiedyś nadmiar $$, tak że będzie mnei stać na dodatkowe moto tylko do miasta, to chętnie przygarnę taką huskę:) Ciekawe jak cenowo będzie się prezentował w porównaniu z KTM'ami..
OdpowiedzPełna zgoda. KTMy też fajne, ale ceny po prostu porażają.
OdpowiedzBardzo ładna..
OdpowiedzCiosana ciężkim toporem dwuręcznym Oo chyba. Każdy KTM lepiej wygląda od tego, mimo iż też KTM są kanciaste.
Odpowiedz