tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Zipp Neken - tanie wozidełko
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 42
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Mario 28.04.2012 19:34

Witam wszystkich. Kilka słów na temat nekena ... kupiłem go jakiś miesiąc, temu i dojeżdżam nim do pracy jakieś 60 km w dwie strony dziennie. Ma już przejechane 1200 km i za sobą pierwszy przegląd. Jeżeli ktoś potrzebuje taniego wozidełka to nie wiem czy jest to najlepszy wybór. Za motorower dałem 3799 PLN i dostałem kask :) Pierwszy przegląd kosztował 200 PLN (nie uważacie że za dużo???) teraz będę jechał na 2 przegląd za niedługo i wygląda na to ze będę jeździł co jakieś 1,5 miesiąca i wydawał 200 PLN za przegląd. Hmmm trochę to dla mnie bezsensowne, bo w ciągu lata wydam jakieś 800 PLN za same przeglądy, a miało być tanie wozidełko :) Tanie jest ale chyba jak sie nim mało jeździ :) Co do usterek to w tym czasie rozsypał się wydech, brzęczy w środku (sprawa opisywana na różnych forach), potem padła stacyjka, blokuje się i muszę włożyć do środka inny klucz (zdjąłem naklejkę) aby ją odblokować, dziś, czyli dokładnie po 1200 km odpadł wydech, a dokładniej jedna śruba mocująca. Z biegami jest problem też szeroko opisywany ale da się przyzwyczaić. Mam go na gwarancji więc liczę na naprawę wszystkich usterek, ale jeżeli macie zamiar go kupić to radzę uzbroić się w cierpliwość i jeżeli chcecie go mocno dosyć eksploatować to weźcie pod uwagę koszt serwisowania. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami: neken1979@wp.pl Jeszcze przedni hamulec notorycznie się luzuje i muszę go dokręcać, z tego co widzę to brakuje tam jednej blokady śruby czy nita który to przytrzymuje. Nie spodziewałem się tu mega jakości ale to już mnie zaczyna denerwować powoli wszystko :( A czy wie ktoś może czy on powinien mieć podświetlane zegary bo jechałem ostatnio w nocy i nic mi się tam nie świeci :)

Odpowiedz
Autor: Mario 05/06/2012 16:45

He he he widzisz to u mnie może zaczną świecić na święta :) ale wtedy nie będę nim jeździł więc wszystko mi jedno :) w kazdym razie nie świecą ale po nocy raczej się nie przemieszczam więc mam to w pompie :) W tej chwili mój Neken ma juz 2500 i jest po naprawie rury i lampy przedniej bo padła :) czekam na nastepne padnięcia u niego :) instalacje mi teraz zamówili elektryczną bo kable się popaliły :) Błotnik przedni pękł ale nie wymieniają bo na to nie ma gwarancji :) Ja jeżdzę głównie po asfalcie i jakos te oponki dają radę choć trzeba uważać na żwir leżący na drodze bo jedną wywrotkę bym zaliczyl przez taką niespodziankę :)W lesie na piachu nie da się jechac więcej niż 20-30 bo gleba murowana :) Mój mierzony na GPS (bo licznik seryjny ożna wywalić) poszeł 64 :) Myślisz, że wymiana modułu cos da? One podobno więcej niż 70 nie pojadą z tym silniczkiem,a blokad też podobno nie mają ... Wniosek taki, że musze poszukać innego warsztatu gdzie zrobią mi przegląd taniej. Choć jak sam obliczyłem, części czyliświeca olej, smarowanie łańcucha nie powinny kosztować więcej niż 100 PLN więc sam sobie to będę robił już nie długo bo na nastepny przegląd chyba już nie jadę. Jak patrzylem na allegro to można kupić praktycznie każdą część za baaaardzo małe pieniądze, więc po co mi ta gwarancja. Na rurę czekałem 2 tygodnie a kosztuje 120 PLN. Ja w przyszłym roku jak zrobię lejce w sensie uprawnienia zmienię silnik na 110 i będzie latał jak się patrzy :) Pozdrawiam wszystkich Nekenowców :)

Odpowiedz
Autor: Mario 28/04/2012 19:16

Witam wszystkich. Kilka słów na temat nekena ... kupiłem go jakiś miesiąc, temu i dojeżdżam nim do pracy jakieś 60 km w dwie strony dziennie. Ma już przejechane 1200 km i za sobą pierwszy przegląd. Jeżeli ktoś potrzebuje taniego wozidełka to nie wiem czy jest to najlepszy wybór. Za motorower dałem 3799 PLN i dostałem kask :) Pierwszy przegląd kosztował 200 PLN (nie uważacie że za dużo???) teraz będę jechał na 2 przegląd za niedługo i wygląda na to ze będę jeździł co jakieś 1,5 miesiąca i wydawał 200 PLN za przegląd. Hmmm trochę to dla mnie bezsensowne, bo w ciągu lata wydam jakieś 800 PLN za same przeglądy, a miało być tanie wozidełko :) Tanie jest ale chyba jak sie nim mało jeździ :) Co do usterek to w tym czasie rozsypał się wydech, brzęczy w środku (sprawa opisywana na różnych forach), potem padła stacyjka, blokuje się i muszę włożyć do środka inny klucz (zdjąłem naklejkę) aby ją odblokować, dziś, czyli dokładnie po 1200 km odpadł wydech, a dokładniej jedna śruba mocująca. Z biegami jest problem też szeroko opisywany ale da się przyzwyczaić. Mam go na gwarancji więc liczę na naprawę wszystkich usterek, ale jeżeli macie zamiar go kupić to radzę uzbroić się w cierpliwość i jeżeli chcecie go mocno dosyć eksploatować to weźcie pod uwagę koszt serwisowania. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami: neken1979@wp.pl

Odpowiedz
Autor: krzysztof163 19.05.2011 11:51

Zipp Neken – opinia ZAKUP Kupiłem pod koniec sezonu 2010 motorower Zipp Neken. Całe wakacje pracowałem na niego, miała to być ogromna przyjemna nagroda za ciężką pracę. Udałem się do autoryzowanego sklepu Zipp w moim mieście. Powiedziałem co i jak, zapłaciłem 3400 zł i udałem się z Fakturą VAT zarejestrować Nekena. Ubezpieczenie w PZU (OC+AC+NW) kosztowało 430 PLN. Z tablicami wróciłem do sklepu, pokazali mi panowie jak go włączyć itp. Udałem się do domu. PIERWSZE WRAŻENIA Silniczek jest dobry na wyższych obrotach. Biegi łatwo wyczuć, dla wygody zamontowano fabrycznie wyświetlacz biegów (zdarza się, że wskazuje źle bieg). Czasem wyskakują np. jadę na 2 biegu i nagle luz. Biegi wyglądają następująco: 1-N-2-3-4. Pierwszy bieg jest wyłącznie do ruszenia. Przedni hamulec – tarcza, tył – bęben. Neken ma alarm z uruchamianiem zdalnym zapłonu, czego nie polecam bo nigdy nie jesteśmy pewni czy motorek jest na luzie. Schowek pod siedzeniem służy do umieszczenia klucza, ewentualnie jakiegoś małego przedmiotu (bo inaczej nie zamkniemy siedziska). Dużo miejsca jest w osłonach bocznych – tylnych. Bez problemu w lewej umieściłem kamizelkę odblaskową a w prawej siatkę na kask. Motorower radzi sobie na poza drogami lecz nie lubi żwiru i piachu. Całą zimę przejeździłem :-) KŁOPOTÓW NADSZEDŁ CZAS Przednia opona – porażka. Jak można coś takiego zamontować?! Przecież to prawie rowerówka! Hamowanie przodem wyłącznie na prostych kołach, hamowaniem pulsacyjnym bo „miniABS” jest chiński i nic nie daje. Silnik generuje tak duże wibracje, że większość śrubek pogubiłem. Pękło mi mocowanie błotnika przedniego, pękło mocowanie osłony łańcucha (i zgubiłem obie śrubki), guma trzymająca akumulator nie wytrzymała 2000 kilometrów. Podkładki gumowe trzymające osłony boczne pogubiłem. Zgubiłem śrubę hamulca tylnego od jego położenia i puściła czujka światła hamulca. Wszystkie plastiki mam usztywnione od wewnątrz styropianem i pozaginanym kartonem. Dodatkowo sznurkiem. Motoroweru jeszcze nie odblokowywałem, jednakże prędkość maksymalna wynosi 76 km/h wg wskazań licznika rowerowego i GPS ponieważ założony fabrycznie jaja sobie robi. Stopka centralna jest niebezpieczna, przy składaniu się w zakręcie lewym można zahaczyć o podłoże stopką. Przy przebiegu 420 km na postoju złapałem kapcia tylnego koła… nie byle jak! Otóż od dętki odłączył się zaworek! Musiałem wszystko zdemontować, kupić nową dętkę i wulkanizator ją wymienił. Nie da się jeździć z pasażerem – ciężko utrzymać równowagę, skręcanie – porażka. Przednie koło czuć jakby się miało podnieść. Próbowałem pasażera ważącego 45 kg i 70 kg, ja ważę 60 kg. TUNING Szyba PUIG (od wibracji pogubiłem śruby mocujące), zamalowanie czarną farbą z połyskiem napisów ZIPP oraz NEKEN. W ich miejsce naklejenie naklejek HONDA. HISTORIA 180 km – nie odpala i wylewa paliwo przez wężyk przelotowy 420 km – zepsuta dętka 861 km – przepalenie żarówki światła przedniego pozycyjnego 1980 km – zamontowanie licznika rowerowego

Odpowiedz
Autor: ffff 15/06/2013 19:25

debil to ty jestes nie on

Odpowiedz
1 2
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę