Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeZarowno wymienione wady jak i zalety (w wieksosci) zupelnie nie maja dla mnie znaczenia. Na przyklad abstrakcyjny problem brudzenia sie przedniej szyby a z drugiej strony mozliwosc kladzenia nog na bocznych czesciach zbiornika. Ale to pewnie ja jestem nietypowym motocyklista.
OdpowiedzDla mnie te¿ nie maj± wielkiego znaczniea, choc akurat dobrze jest czasem móc rozprostowac nogi i je jednoczêsnie o cos oprzeæ, to naprawde bardzo wygodne. Mi ogólnie w tym konkretnym motocyklu wiele innych rzeczy sta³o sie szybko obojêtne, bo dla mnie tkwi on juz w kategorii - fajny, nie kupi³bym sobie :)
OdpowiedzNiezrozumia³e wymagania autora. Jak ten KTM ma za twarde zawieszenie to strach my¶leæ co by napisa³ o Africe Twin.
OdpowiedzCzytanie ze zrozumieniem sie k³ania :) Ma za miekkie lub wzglêdenie wystarczaj±ce.
Odpowiedzjaponskie motocykle sa chu..we, pan autor w nich ewidentie zakochany stracil cala obiektywnoosc. ktory quickshifer z japonskiego duzego enduro jest taki zajebisty chcialbym dopytac? jedyna japonska konkurencja w tym przedziale to tenera i africa i dalej nic.... autor slyszal o TETach i lataniu po lekkim terenie do czego ten sprzet stworzono?
OdpowiedzPan autor ma dwa motocykle w³oskie i jeden austriacko szwedzki tak¿e ten....tyl;e w kwestii zakochania w japonii :D Dziekujê za uwagê :)
Odpowiedz