Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzePrzednia lampa okropna, jak mucha końska. Mam takiego i najbardziej mnie wk...wia, że nie ra się od razu jednym przyciskiem wyłączyć tego debilnego ABS, kontroli trakcji i innych niebezpiecznych w dzikiej jeździe systemów . R-ka to powinna mieć. Bo jak chcesz np na szutrze złożyć się na tylnym zablokowanym kole w zakręt a potem wejść slajdem w ten zakręt to się zdziwisz. Kilka razy mało przy ok. 80km/h nie wycelowałem w mur ogrodzenia prostując zakręt. Debilizm, że nie można tego na szybko wyłączać w czasie jazdy np jak z asfaltu zjeżdża się w polne drogi. Da się to wyłączyć ale na postoju na zgaszonym i kilka minut klikania w menu, ale po kolejnym restarcie znów wraca z powrotem.
OdpowiedzZ opinii wynika że jest trochę awaryjny, nic poważnego, ale zawsze to deprymuje.
OdpowiedzBrzydal jakich mało, a do tego ta cała zbędna elektronika...
OdpowiedzKuuuurła kiedys to bylo... Motocyklista to byl odważny gosc (albo laska) z umiejętnościami, ktory potrafil okiełznać mocną maszynę. Teraz nowe motocykle składają się głównie z systemów elektronicznych. Wspomaganie ruszania, hamowania, abs-y, kontrola trakcji, kontrola wheelie, tempomaty, czujniki, radary, chu wie co jeszcze. Niedługo babcia bez prawka będzie mogła wsiąść na taką maszynę a motocykl sam ją grzecznie i bezpiecznie powiezie i nie da sobie zrobić krzywdy. Ehhh
Odpowiedz