Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzePrzednia lampa okropna, jak mucha koñska. Mam takiego i najbardziej mnie wk...wia, ¿e nie ra siê od razu jednym przyciskiem wy³±czyæ tego debilnego ABS, kontroli trakcji i innych niebezpiecznych w dzikiej je¼dzie systemów . R-ka to powinna mieæ. Bo jak chcesz np na szutrze z³o¿yæ siê na tylnym zablokowanym kole w zakrêt a potem wej¶æ slajdem w ten zakrêt to siê zdziwisz. Kilka razy ma³o przy ok. 80km/h nie wycelowa³em w mur ogrodzenia prostuj±c zakrêt. Debilizm, ¿e nie mo¿na tego na szybko wy³±czaæ w czasie jazdy np jak z asfaltu zje¿d¿a siê w polne drogi. Da siê to wy³±czyæ ale na postoju na zgaszonym i kilka minut klikania w menu, ale po kolejnym restarcie znów wraca z powrotem.
OdpowiedzZ opinii wynika ¿e jest trochê awaryjny, nic powa¿nego, ale zawsze to deprymuje.
OdpowiedzBrzydal jakich ma³o, a do tego ta ca³a zbêdna elektronika...
OdpowiedzKuuuur³a kiedys to bylo... Motocyklista to byl odwa¿ny gosc (albo laska) z umiejêtno¶ciami, ktory potrafil okie³znaæ mocn± maszynê. Teraz nowe motocykle sk³adaj± siê g³ównie z systemów elektronicznych. Wspomaganie ruszania, hamowania, abs-y, kontrola trakcji, kontrola wheelie, tempomaty, czujniki, radary, chu wie co jeszcze. Nied³ugo babcia bez prawka bêdzie mog³a wsi±¶æ na tak± maszynê a motocykl sam j± grzecznie i bezpiecznie powiezie i nie da sobie zrobiæ krzywdy. Ehhh
Odpowiedz