Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeStylistycznie z grubsza OK, tym bardziej ze wiekszosc zrobili Wlosi. Mnie razi jedynie zwykla, gięta i zbyt wysoka kiera (w oryginale clip-ony pod polka) i kierunki na uchwycie rejestracji, ale z tym mozna akurat sobie latwo poradzic. Szkoda ze nie nawiazali do oryginalnych zegarow z przeciwbieznymi wskazowkami. Rozczarowuje rowniez fakt, ze nowa Katana niczym szczegolnym sie nie wyroznia. Wlasciwie to bardziej nastepca Katany 550-650 (pozycja za kierownica) i 750 (owiewka). Model 1100 byl rasowym bezkompromisowym stylistycznie i technicznie hyperbikiem. Mimo ze powstal w oparciu o zwyklego GSX-a, to przez jakis czas byl najszybszym seryjnym motocyklem. Na dzien dzisiejszy Suzuki ma od tego Hayabuse, a nowy wypust to przebrany GSX 1000 S bez zadnych fajerwerkow. Liczylem na doadowanie, ale niestety... Tak czy inaczej fajnie ze ja zrobili jak mogli, po latach rozmieniania brandu na drobne turystycznymi olejakami i skuterami. Jesli ja rozsadnie wycenia, to ma szanse na rynkowy sukces.
Odpowiedz