Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeMam i u¿ywam. Na pradê U¯YWAM ! Dwa sezony i przejechane 56 tys.km. Przejaz 780 km w jeden dzieñ zakoñczy³ siê rozczarowaniem, ¿e ju¿ jeste¶my na miejscu.... A wjazd na Mangart czy Sv. Jure, nie stanowi dla tej maszyny wiêkszego wyzwania ni¿ przelot Jadrank± czy tras± E65 z Zadaru do Rijeki !
OdpowiedzDeauville nie byla niczym nowym ani marketingowo, ani technicznie. Byla budzetowa kontynuacja idei produkowanej w latach 89-98 Hondy PC 800 Pacific Coast. Dlaczego bud¿etow±? W stosunku do budowanego od podstaw Pacifica zrobiono ja na bazie Revere, zmniejszono pojemnosc tego samego silnika, wygode (kanapy), ochrone przed wiatrem, mozliwosci cargo, bezobslugowosc (wywalono hydrauliczna kasacje luzow zaworowych, hydrauliczne sprzeglo, anti dive-a). Swoja droga, w pierwszym artykule zabraklo innych pancernych turystykow, ktore bez problemu idzie kupic ponizej 10 kPLN, jak K 100 LT, GTR 1000, czy obie generacje XJ 900 sprzedawane z Krausserami (skoro bylo o ST 1100, to te raczej tez nie bylyby zbyt stare).
OdpowiedzPo kilkunastu latach przerwy znów na dwóch kó³kach. Wybór pad³ na nt700. Mia³o byæ co¶ innego mocniejszego, ale ekonomia wziê³a górê. Choæ cena w zakupie by³a ta sama, a mo¿e nawet ni¿sza. 3900 € za rocznik 2008 i 24000km to nie ma³o. To ba³a najtañsza oferta z tego rocznika. Motorem je¿d¿ê gdy tylko jest pogoda, do pracy (30km) na ma³e zakupy,po bu³ki. Moto super siê sprawuje. Jest kilka rzeczy które mi siê nie podobaj±, a mianowicie. Brak szóstego biegu, nie jednokrotnie szuka³em. 20 koni wiêcej te¿ przyda³oby siê. Mo¿e dlatego te rzeczy mi przeszkadzaj± bo je¿d¿ê do pracy autostrad±. Na codzieñ unikam autostrad i tu deauville daje rade.
Odpowiedz