Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeWitam. Ja również mam nie zbyt mile doswiadczenia z ta szkola nauki jazdy. Pakiet 12 lekcji wykupilam w tamtym roku na poczatku lutego i pod koniec maja nadal nie mialam wyjeżdżonych wszystkich godzin. Pani Monika miala rozne wymowki dlaczego moje lekcje sa wciaz przekladanie, a to samochod u mechanika bo kursantka rozwalila ( lekcje odwolane na miesiac), to znow dzieci chore ( chorowaly co najmniej 3 razy w miesiacu). Gdy juz w koncu pan Michal przyjechal na umowiana lekcje ,zazwyczaj konczyla sie ona przed czasem , poniewaz spieszyl sie do nastepnego kursanta. Po przełożeniu kolejnych godzin nauki jazdy z maja na polowe czerwca zadzwonilam do pani Moniki i powiedzialam ze rezygnuje i ze ma mi przelac na konto pieniadze za nie wykorzystane lekcje. Na pieniadze czekalam 2 tygodnie , ale chyba tylko dla tego tak krótko ,ze nie dalam Jej o sobie zapomniec, oczywiscie przez pierwszy tydzien po mojej rezygnacji nie odbierala moich telefonow ,ale jestem bardzo uparta i widac to sie oplacilo. Nie poddawajcie sie to sa wkoncu Wasze pieniadze. Pozdrawiam i zycze powodzenia .
OdpowiedzMoj maz ma tez niestety bardzo negatywne doswiadczenia z ta szkola... trzymajcie sie od nich z daleka!!!! Do momentu zalaty sa mili, potem juz tylko problemy z umowieniem sie na jazdy...z terminami, ciagle wymowki i nie odbieraja telefonow. A o certyfikacie na koniec to juz w ogole mozna zapomniec. NIE POLECAM!!!
OdpowiedzWitam!Ja też mam złe doświadczenia z tą "szkołą nauki jazdy",od października 2011roku staram się odzyskać pieniądze za niewykorzystane godziny.Najpierw Pani Monika tłumaczyła się tym,że okres zimowy to martwy sezon i nie mają pieniędzy,teraz nie odpisują na moje sms-y.To zwykli oszuści i naciągacze!
OdpowiedzPolecam skontaktowac sie z National Consumer Agency : www.nca.ie na tej stronie mozna znalezc sposob postepowania i wzory listow wzywajacych do zalatwienia sprawy : http://www.nca.ie/how-to-complain Dobrze jest tez poinformowac RSA o zaistnialej sytuacji : adienforcement@rsa.ie
Odpowiedz