Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeWitam!Ja też mam złe doświadczenia z tą "szkołą nauki jazdy",od października 2011roku staram się odzyskać pieniądze za niewykorzystane godziny.Najpierw Pani Monika tłumaczyła się tym,że okres zimowy to martwy sezon i nie mają pieniędzy,teraz nie odpisują na moje sms-y.To zwykli oszuści i naciągacze!
OdpowiedzPolecam skontaktowac sie z National Consumer Agency : www.nca.ie na tej stronie mozna znalezc sposob postepowania i wzory listow wzywajacych do zalatwienia sprawy : http://www.nca.ie/how-to-complain Dobrze jest tez poinformowac RSA o zaistnialej sytuacji : adienforcement@rsa.ie
Odpowiedz