Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 119
Pokaż wszystkie komentarzeKoledzy chcę kupić ER 500 gość zmienił zębatkę tylną twierdzi że poprawił v max do 210km/h ale czy moc za dużo nie spadła? proszę o fachową poradę
OdpowiedzWitam. Wymienialem w zeszlym sezonie naped w mojej er5 i ten ktory kupilem roznil sie od starego przednia zebatka. Miala o 1 zab wiecej niz stara. Roznica w jezdzie jest taka (V-max nie sprawdzalem) Ale przy 90km/h silnik utrzymywal jakies 4tys obr. gdzie przy starym zestawie przy predkosci 90km/h obroty oscylowaly w granicach 5tys. Jazda w trase jest teraz wygodniejsza (spokojniejsza), natomiast w miescie odczowam lekki spadek mocy (wrazenie) Ale mi to nie przeszkadzalo i uwazam taka zmiane na plus. Pozdrawiam.
OdpowiedzNa temat zębatek to mogą wypowiadać się esejami cyklisci/ki od stuntu i stretów wszelkiej maści. Kiedy wstawiają do swoich maszynek zębatki o kilka ząbków większe niż producenci, uzyskując lepszą moc, ale tracąc na prędkości maksymalnej. Kto czego oczekuje
OdpowiedzNo więc po pierwsze jeśli gość tak kombinował to lepiej daj sobie spokój bo to znaczy że go nieźle żyłował.Jeśli dobrze kojarzę to znalazłeś go na allegro?Bo niedawno taką ofertę oglądałem.Prawda jest taka że jeśli chcesz mieć dobry motor to kup sobie taki przy którym za dużo nie było grzebane i jeśli będzie Ci zależało na mocy to sam sobie go przerobisz.Jak masz jeszcze pytania to pisz.A i to jest ER-5 a nie jak większość pisze ER-500..;)
Odpowiedz