Kawasaki VN-15 SE (reduced effect) model 1990 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | - |
| Skrzynia biegów | - |
| Układ jezdny | - |
| Układ hamulcowy | - |
| Elektronika | - |
| Podatność na drobne usterki | - |
| Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | - |
| Ergonomia | - |
| Ekonomiczność | - |
| Koszty utrzymania | - |
| Stosunek jakość/cena | - |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | - |
| Na miasto | - |
| W teren | - |
| Do turystyki | - |
| Na tor | - |
| Do lansu | - |
| Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Kawasaki VN-15 SE (reduced effect)
Rok
1990
Kategoria
Custom / cruiser
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1470 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
27.00 KM (19.7 kW)) przy 3300 RPM
Stopień sprężania
9.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
102.0 x 90.0 mm
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
OHC
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
4 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Shaft drive (cardan)
Wymiary i wagi
Waga motocykla gotowego do jazdy
281.0 kg (619.5 pounds)
Podwozie
Opona przednia
100/90-19
Opona tylna
150/90-15
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
120.0 km/h (74.6 mph)
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
12.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze