tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki ER-6n 2012 - przyja¼niejszy, zabawniejszy, atrakcyjniejszy
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Kawasaki ER-6n 2012 - przyja¼niejszy, zabawniejszy, atrakcyjniejszy

Autor: Lovtza 2011.10.10, 16:00 1 Drukuj

Nowe wcielenie ER6 kierowane jest do młodych i początkujących kierowców. Maszyna ma być łatwa w obsłudze, przyjazna, a mimo to dająca dużą przyjemność z jazdy. W nadwoziu wprowadzonych zostało sporo zmian. Przede wszystkim design motocykla został wyostrzony. Maszyna dysponuje nową ramą, zmienionym wahaczem i poprawionym widelcem. Skok zawieszeń jest większy. Zmiany dotknęły także zestaw przyrządów, siedzenie, zbiornika paliwa oraz wiele drobnych detali.

Jednostka napędowa nie przeszła żadnej rewolucyjnej modernizacji, przede wszystkim dlatego, że jej nie potrzebowała. Oszczędny i przyjazny dwucylindrowiec został przestrojony, dzięki czemu dostarczać ma więcej momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów. Uproszczono i ulepszono system chłodzenia, zmieniono pompę paliwa, system sterowania sprzęgłem oraz wprowadzono dodatkowe wtryskiwacze oleju, mające za zadanie chłodzić tłoki. Oczywiście napęd motocykla spełnia wszystkie obowiązujące w Unii normy emisji spalin.

NAS Analytics TAG

Maszyna wygląda atrakcyjnie, a poziom wykończenia wydaje się być lepszy, niż w poprzednim modelu. Opcjonalnie dostępny jest także ABS oraz spory wybór dodatków z fabrycznego katalogu akcesoriów dedykowanych dla tego modelu. Pozostaje tylko jedno pytanie – jak przedstawiała się będzie cena tego bardzo popularnego w Europie modelu? Miejmy nadzieję, że nie będzie odstraszała.


Dane techniczne

Silnik
Układ zasilania Wtrysk paliwa: ø38 mm x 2 (Keihin)
Zapłon Elektroniczny
Rozrusznik Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, misa pół-sucha
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4 – suwowy, rzędowy 2 - cylindrowy
Pojemność silnika 649 cm³
Średnica x skok tłoka 83.0 x 60.0 mm
Stopień sprężania 10.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów DOHC, 8 zaworów
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, ręczne
Przełożenie podstawowe 2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1 2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2 1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4 1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5 0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6 0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite 3.067 (46/15)
Układ przeniesienia napędu Skrzynia 6 - biegowa
Przełożenie napędu Łańcuch napędowy
Rama
Typ ramy Rama obwodowa, ze stali o wysokiej wytrzymałości
Kąt pochylenia główki ramy / Wyprzedzenie 25° / 110 mm
Skok przedniego zawieszenia 125 mm
Skok tylnego zawieszenia 130 mm
Opony, przód 120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył 160/60ZR17M/C (69W)
Kąt skrętu, lewy / prawy 35° / 35°
Zawieszenie
Przednie zawieszenie 41 mm widelec teleskopowy
Tylne zawieszenie Bocznie umieszczony pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego
Hamulce
Hamulce przednie Podwójna 300 mm tarcza pół-pływająca o obrysie falistym. Zacisk: Podwójny tłok
Hamulce tylne Pojedyncza 220 mm tarcza o obrysie falistym. Zacisk: Pojedynczy tłok
Wymiary
Wymiary (D x S x W) 2,110 mm x 770 mm x 1,110 mm
Prześwit 130 mm
Rozstaw osi 1,410 mm
Wysokość siedzenia 805 mm
Pojemność zbiornika paliwa 16 litres
Masa pojazdu gotowego do użytku 204 kg (ER650E) / 206 kg (ER650F)
Osiągi
Moc maksymalna 53 kW {72.1 PS} / 8,500 rpm
Maksymalny moment obrotowy 64 N.m {6.5 kgf.m} / 7,000 rpm
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Miasto Er6 nZakret Kawasaki Er6N
NAS Analytics TAG
Skrzyzowanie ER6nNoc miasto Er6
studyjnie er6nStudyjne ER6
Czarne Er6nBialy ER6N
Biale Er6 2012Goly ER6N
Kawasaki er6n studioStudio er6n
Zolte Kawasaki Er6nOd gory Er6
Lewa strona er6nrama er6n 2012
Owiewka pod Silnikiem er6Plastiki Er6
Silnik Er6nTlumik Er6
Tylny Hamulec Er6tylne zawieszenie Er6n
Wydech Er6Zegary Kawasaki Er6n
Moment obrotowy ER6n
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê