KTM EXC-F350 i Husqvarna TE310 - ze wskazaniem na Husk
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4
Ustalmy to na samym początku. Oba prezentowane motocykle to bardzo dobre maszyny. W obu przypadkach klient otrzymuje topową offroadówkę, która dla amatorów będzie świetnym kompanem na weekendowe wypady w teren, a dla profesjonalisty solidną bazą dla startów w rajdach.
Choć silnik KTMa jest nieco silniejszy, to włoski jednocylindrowiec chętniej oddaje moc i łatwiej wkręca się na obroty. Porównywalna ergonomia, porządne podwozia umożliwiają wypad nawet w najtrudniejszy teren, choć w przypadku Huski ustawienia w standardzie są nieco lepsze. Wykończenie detali i więcej gadżetów to plus KTMa, choć Husqvarna w ostatnich latach podciągnęła się w tym temacie w sposób wyraźny. Oba motocykle dają ogromną przyjemność z przedzierania się przez chaszcze, kopania się w piasku i taplania w błocie. Brzmi jak remis? Niekoniecznie.
Huskę w chwili obecnej kupić można (uwaga – właśnie jest promocja!) za niecałe 28 tysięcy. Tymczasem na austriacką maszynę wybecelować trzeba aż 36 tysięcy polskich złotych. To całe 8 tysięcy różnicy, a oba te motocykle swoimi parametrami technicznymi z pewnością nie różnią się aż o tyle, jeśli w ogóle można mówić o różnicach. Prawdą jest natomiast, że Włosi dopiero pracują na renomę, jaką przez lata wypracował sobie KTM i choć idzie im coraz lepiej, to pozycja KTMa jako lidera w najbliższym czasie wydaje się niezagrożona. Właśnie dlatego to wy sami musicie zdecydować na ile istotna jest dla was marka i zaufanie do niej, bo pojedynek między oboma prezentowanymi motocyklami dla ogromnej większości motocyklistów rozstrzygnie się właśnie na tej płaszczyźnie.
Za pomoc w realizacji materiału dziękujemy Łukaszowi Filipkowi z firmy Autokompleks.
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4
|
|










Komentarze 13
Poka wszystkie komentarzeNo nie pomagaj te testy.Jestem na etapie wyboru moto. Do tej pory mylaem o EXC 250 2T lub wanie EXC-F 350. Moja waga to ok 80-85 kg co przy mikkim zawiasie KTM-a moe by sabe. Niestety w ...
OdpowiedzJesli bedziesz latal regularnie to waga szybko bedzie blizej 80:D Ja bym poszedl w kierunku 4t. Moim zdaniem zdecydowanie latwiej sie nauczyc na takich maszynach. 2t mimo mniejszej pojemnosci to juz duzo wiekszy wariat niz 350 4t, a uweiz mi, ze w terenie te "glupie" 50km potrafi ostro sponiewierac, a co za tym idzie mozna sie szybko zniechecic.
OdpowiedzW zasadzie masz racj ale to nie bdzie moje pierwsze moto. Kilka kilogramw temu ;) miaem KTM LC2 125. Moc ok 30 km przy wadze 120kg. Ogarniaem go cakowicie wic mysl e z EXC 250 te dam rad. Na pocztku mona zapoda agodn map zaponu i sprynk w wylocie spalin. W miare postpw zmieniamy moto w ma besti. Poza tym ja, najbardziej lubi popyla na krtkiej, znanej mi trasie, gdzie doskonal kady znany zakrt i hopk. tzn moto idzie ogniem( czyli wykorzystuj gr obrotw tak, mi 2T). Wypady w las i pola te s ok ale tam ju nie szalej za mocno(wypad zza grki wprost pod samochd grzybiarzy do dzi mi si ni:(. Jest jeszcze jedno co uwielbiam w 2T a niezbyt w 4T- DWIK ktry w 2T przyprawia o gsi skr. Reasumujc, do planowanej daty zakupu jeszcze 5 miesiecy, co oznacza zapewne 20-to krotn zman decyzji;)
OdpowiedzNo i bardzo susznie. 2T to najlepsze enduro, zjedziem na EXC250 kawa wiata i nigdy nie zawid, no i koszty utrzymania duo nisze.
OdpowiedzNie rozumiem czym sie tak podniecacie. To ze wyrwnuje sie poziom jakoci marek to chyba co normalnego. To samo jest w autach, kiedys francuzy, fiaty i koreace obchodzilo si szerokim ukiem a ...
OdpowiedzKolego, co pomykasz na Kawasaki nie stresuj si wypowiedziami w artykule przecie wiadomo, e redakcja Scigacza zawsze tylko houbi mark KTM. Ale przecie Wiesz, kto nie daje sobie rady w lesie ...
OdpowiedzPewnie, niech spokojnie skupi sie na kolejnym remoncie KXa :D
OdpowiedzJestem sam w szoku, ale potwierdzaj to wyniki Mistrzostw wiata Enduro praktycznie E1 i E2 nale do marki Husqvarna. Wida, e niemiecka dyscyplina i woski temperament wyszed na dobre. A ...
OdpowiedzJeli chodzi o Huske 310 miaem przyjemno troszk tym motorem pomiga . Naprawd super motor ywy i dynamiczny a do tego zawieszenie w tym motocyklu to poezja full wypas!!! Naprawd to nie ta...
OdpowiedzChopaki, nie ma co sie stresowa, nie tylko wam wkladaja fabrycznei kibel. Na szosie jest to samo, motocykle niby sportowe, ale jak chcesz jezdzic po torze to fabryczny zawias od razu leci do ...
Odpowiedz