tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 890 Adventure 2023. Austriacki szlagier w naszych rêkach
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 890 Adventure 2023. Austriacki szlagier w naszych rêkach

Autor: £owca 2022.11.30, 10:58 3 Drukuj

Na rynek wjeżdża nowy KTM 890 Adventure rok modelowy 2023. Czego spodziewać się po austriackim szlagierze?

Nie jest wielką tajemnicą, że Austriacy bardzo trafnie zdiagnozowali potrzeby klientów wybierających motocykle w segmencie Adventure. Nie trzeba było być tutaj zresztą specjalnie odkrywczym, aby rozumieć czego oczekują motocykliści. Jak najwięcej mocy, jak najmniej masy. No i porządne podwozie. Łatwo powiedzieć, trudniej dowieźć to w sensownym budżecie. KTM jednak tego dokonał. Wszystko zaczęło się od 790 Adventure i Adventure R. Szybko pojawiła się wersja 890 z mocniejszym napędem i maszyna ta stała się punktem odniesienia dla terenowo zorientowanej konkurencji. Czego spodziewać się po nowym modelu? Z pewnością nie rewolucji, jako że mamy do czynienia z nadal młodą, a już udaną platformą.

NAS Analytics TAG

Spodziewajmy się zatem ewolucji i stopniowego ulepszania poszczególnych elementów składowych motocykla. Lista ulepszeń obejmuje:

  • Przerobione nadwozie i owiewki inspirowane KTM 450 RALLY
  • Nową przednią szybę z lepszą aerodynamiką
  • Nowe nastawy zawieszenia dla zmniejszenia zmęczenia na długich dystansach
  • Ulepszony 5-calowy wyświetlacz TFT ze złączem USB i nowymi grafikami
  • Ulepszony układ ABS z nowym modulatorem (9.3 MP)
  • OFFROAD ABS połączony z OFFROAD MODE i (opcjonalnie) RALLY MODE
  • Nowe i bardziej zorientowane na offroad opony Pirelli
  • Poprawiony system nawigacji Krok-po-Kroku Plus
  • Wprowadzenie funkcji DEMO MODE
  • Nowy przełącznik kierownicy z ostrzeżeniem o zagrożeniu
  • Kierunkowskazy LED
  • Nową osłona silnika
  • Nowe siodło

Gdy odsiejemy marketingowy szum od istotnych informacji szybko okazuje się, że największego postępu powinniśmy spodziewać się w obszarze… najbardziej nas interesującym. Mowa tutaj o podwoziu i elektronice. To obszary, gdzie KTM zawsze był mocny, a teraz ma być jeszcze lepszy. O ile lepszy? Tego chcemy dowiedzieć się w dziś i jutro w czasie prasowej prezentacji tego motocykla.

Jeśli macie pytania odnośnie tego motocykla - wrzucajcie je śmiało w komentarzach, postaramy się do wszystkim odnieść!

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê