tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 690 ENDURO R i KTM 690 SMC R w wersji na 2023 rok. Austriacy nie zwalniaj±
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 690 ENDURO R i KTM 690 SMC R w wersji na 2023 rok. Austriacy nie zwalniaj±

Autor: Andrzej Sitek 2022.11.03, 09:29 Drukuj

KTM 690 ENDURO R i KTM 690 SMC R są liderami klasy od ponad dekady. W 2023 roku ten trend będzie kontynuowany w typowy dla KTM sposób i napędzany przez profesjonalne podejście austriackiej marki, które zdefiniowane jest najpopularniejszym hasłem KTM, czyli READY TO RACE!

Sercem KTM 690 ENDURO R i KTM 690 SMC R jest najpotężniejszy jednocylindrowy silnik dostępny na rynku. Przez ponad 30 lat konsekwentnego rozwoju, KTM LC4 powoli przekształcił się z wyścigowego silnika o pojemności 553 cm3 z 1987 roku, w pełnoprawną maszynę o pojemności 693 cm3, którą jest dzisiaj.

NAS Analytics TAG

LC4 nie tylko przetrwał próbę czasu, ale także stworzył segment sam dla siebie. Okazał się idealnym punktem wyjścia dla gamy KTM 690, torując drogę dwóm najbardziej dominującym motocyklom, jakie opuściły fabrykę w Mattighofen.

Bez wątpienia na czele stawki stoi KTM 690 ENDURO R. W wersji na 2023 rok ten popularny model otrzymał kilka mile widzianych aktualizacji, które już przyniosły pierwsze sukcesy. Doskonale pokazał to ekspert wyścigów Dakar Xavier de Soultrait — pokonując na tej maszynie wszystkich przeciwników w Rajdzie Transanatolii.

W roku 2023 zarówno KTM 690 ENDURO R, jak i KTM 690 SMC R, wyposażone są w prosty, ale czytelny ekran LCD, który dostarcza jeźdźcom informacji najpotrzebniejszych informacji. Są to prędkość, obroty oraz szereg niezbędnych lampek ostrzegawczych. Smukły kształt deski rozdzielczej oznacza, że linia wzroku motocyklisty jest wolna od wszelkich przeszkód.

Obie maszyny LC4 są wyposażone w system Cornering ABS, który pozwala jeźdźcom na wykorzystanie pełnej mocy hamowania w każdych warunkach, nawet przy dużych kątach pochylenia. Rozwiązanie to jest wspierane przez Offroad ABS w KTM 690 ENDURO R, który zmniejsza wydajność ABS na przednim kole, ale całkowicie wyłącza ABS na tylnym, pozwalając jeźdźcom zablokować tył w ciasnym zakręcie.

Supermoto ABS zastępuje tę funkcję w KTM 690 SMC R. Po aktywacji, ABS jest zredukowany na przednim kole i całkowicie wyłączony na tylnym, co pozwala na duże drifty w zakrętach i palące opony poślizgi na wyjściu z wierzchołka zakrętu.

Obie maszyny otrzymały również ulepszone CTG, siedzisko, układ wydechowe zgodne z normą EURO 5, które wykonano wysokiej jakości stali nierdzewnej.  Pamiętajmy jeszcze, że dzięki globalnej sieci dealerów KTM, klienci mogą przebierać w szeroki asortymencie części KTM PowerWear i KTM PowerParts, które zaprojektowano po to, by zapewnić najwyższy poziom wydajności, ochrony i mobilności.

Więcej informacji na oficjalnej stronie KTM

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê