KTM 390 Adventure z obni¿onym zawieszeniem. Wersja dla niskich motocyklistów debiutuje w Indiach
KTM pokazał w Indiach model 390 Adventure w wersji o oznaczeniu V, która jest niższa od standardowej. Producent musiał się sporo napracować, ponieważ obniżenie wysokości siedziska wymusiło wprowadzenie zmian konstrukcyjnych. Na razie nie wiadomo, czy motocykl pojawi się w Europie, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby tak się stało.
W standardowej wersji KTM 390 Adventure ma siedzisko na wysokości 855 mm. Skok zawieszenia z przodu i z tyłu wynosi 170 mm, a prześwit to 200 mm. W wersji V całkowicie wymieniono zawieszenie na komponenty z modelu 390 Duke. To pozwoliło na obniżenie wysokości siedziska do 830 mm. Jeżeli jego parametry pozostały takie same, to KTM 390 Adventure V ma skok zawieszenia wynoszący 142 mm z przodu i 150 mm z tyłu, a prześwit jest o 50 mm mniejszy.
Technicznie nic się nie zmieniło, a więc silnik ma moc 44 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 37 Nm. Do tego dochodzi ABS Bosch 9.1 MP z funkcją działania w zakrętach, trybem offroad i możliwością wyłączenia. Sześciostopniowa skrzynia biegów współpracuje z systemem Quickshifter+. Zbiornik paliwa ma pojemność 14,5 l, co przy niewielkiej pojemności silnika przekłada się na zasięg do 400 km. Na pokładzie jest też kontrola trakcji.
To kolejna wersja modelu 390 Adventure pokazana na rynku indyjskim. Wcześniej pojawiła się również wersja X, która jest jego tańszą odmianą. Pozbawiono ją kontroli trakcji, trybów jazdy, układu ABS z funkcją działania w zakrętach oraz quick shiftera. Wyświetlacz TFT został zastąpiony nieco uboższym wyświetlaczem LCD. Model ten nie jest jednak oferowany w Europie.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze