tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Junak M11 i M16 125 już w salonach. Motocykle otrzymały wtrysk
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Junak M11 i M16 125 już w salonach. Motocykle otrzymały wtrysk

Autor: Informacja prasowa 2017.06.28, 09:07 Drukuj

Motocykle Junak M11 i M16 stanowią pewną kanwę w kolekcji marki. To dwie najbardziej rozpoznawalne konstrukcje, a zarazem jedne z najbardziej masywnych w klasie 125 ccm.

NAS Analytics TAG

Oba motocykle mogliśmy poznać bliżej przed kilkoma laty, kiedy były dostępne wyłącznie z jednostkami napędowymi o pojemności 320 ccm. Wraz z wejściem w życie nowych przepisów (125 na prawo jazdy B) zdecydowano się na stworzenie identycznych konstrukcji, jednak z silnikami, które dadzą możliwość podróżowania tak dużymi wizualne jednośladami bez konieczności posiadania specjalnych uprawnień. Tym sposobem zrodził się Junak M11 i M16 125, które absolutnie w żaden sposób nie zdradzają, że mamy do czynienia z motocyklami na prawo jazdy B.

Junak żegna gaźniki.

Każdego roku konstrukcje są udoskonalane. Od sezonu 2017 została zastosowana jednostka napędowa posiadająca wtrysk paliwa Delphi. Jego zadaniem jest nie tylko spełnienie nowych norm Euro 4, ale także zadbanie o większy komfort użytkowania. System elektronicznego zasilania w paliwo umożliwia rezygnację z tak zwanego "ssania", podnosi kulturę pracy silnika, poprawia sposób oddawania momentu obrotowego przy jednoczesnym ograniczeniu spalania. Silniki stosowane w M11 oraz M16 125 to unikalne konstrukcje. Jednostka napędowa to dwucylindrowa rzędówka OHC, wspierana układem chłodzenia cieczą. To rozwiązanie zapewnia świetną charakterystykę pracy, dojrzałe brzmienie oraz niezmienną wydajność serca motocykla, które generuje 10,63 KM.

Design. Unikatowy i niepozorny.

Zarówno Junak M11, jak również M16 125 skutecznie maskują swoją prawdziwą pojemność. Motocykle są ogromne, a układ wydechowy adekwatny do designu. Jako kierowca Junaka poczujesz się na drodze wyjątkowo, zwracając przy tym uwagę wszystkich na drodze. Każda podróż będzie także komfortowym doznaniem. Obie konstrukcje posiadają duże koła, wygodne i nisko usytuowane siedziska oraz ergonomiczną pozycję za kierownicą.

Bezpieczeństwo przede wszystkim. CBS w standardzie.

Od sezonu 2017 każdy Junak M11 oraz M16 125 posiadają zaimplementowany w pełni hydrauliczny układ hamulcowy z funkcją CBS. Ten ma za zadanie skrócić drogę hamowania oraz dbać o bezpieczeństwo kierowcy na śliskiej nawierzchni.

Motocykle Junak M11 i M16 w odmianie 125 ccm na prawo jazdy B są już dostępne w salonach marki.

JUNAK M16 125 CM³: Sugerowana cena detaliczna 2017 w PLN: 12999

JUNAK M11 125 CM³: Sugerowana cena detaliczna 2017 w PLN: 10399

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę