Nowy M12 Vintage 125 - jedna z najwa¿niejszych premier Junaka (wideo)
Nowy Junak M12 Vintage w czerwcu trafił do salonów. Motocykl od chwili ukazania się pierwszych zdjęć wzbudził w Internecie ogromne zainteresowanie miłośników klasycznych jednośladów.
Vintage 125 to przede wszystkim detale. Moim zdaniem największym atutem od strony designu są szprychowe koła i prosta kierownica, nawiązująca do klimatu cafe racer. To odpowiedź na preferencje naszych Użytkowników. Wielu miłośników marki Junak szuka minimalizmu, klasycznych nawiązań oraz unikatowych konstrukcji. M12 Vintage 125 pod tym względem jest rewelacyjnym uzupełnieniem naszej kolekcji małolitrażowych motocykli na prawo jazdy B. To zdecydowanie jedna z najbardziej wyczekiwanych i najważniejszych premier roku w tym segmencie jednośladów - mówi Karol Kopytek, Kierownik ds. Klientów Kluczowych Junak.
Junak M12 Vintage 125 to także debiut unowocześnionej jednostki napędowej, która otrzymała niezawodny i bezobsługowy układ wtryskowy firmy Delphi. To jeden z największych producentów elektronicznych systemów zasilania silników dla branży samochodowej oraz motocyklowej.
Dzięki tak zaawansowanym rozwiązaniom, Junak M12 Vintage spełnia rygorystyczne normy emisji spalin, do tego oferując większą kulturę pracy w całym zakresie obrotów.
Debiutujący motocykl otrzymał również układ hamulcowy typu CBS, którego zadaniem jest poprawa bezpieczeństwa podczas jazdy na śliskiej nawierzchni.
Junak M12 Vintage pozwala rozwijać prędkość maksymalną ponad 100 km/h, przy tym zapewniając sporą dozę komfortu, pewności prowadzenia i mnóstwo radości z jazdy. To zasługa nie tylko przemyślanie zoptymalizowanego zawieszenia, ale także silnika, posiadającego wałek wyrównoważający, skutecznie eliminujący wszelkie wibracje, nawet podczas jazdy z wysokimi prędkościami obrotowymi.
Z kolei do dalszych wypadów zachęcają także duże, szprychowe koła, komfortowe siedzisko, szerokie podesty oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. To połączenie zapewnia wygodną i niczym niewymuszoną pozycję za kierownicą, co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się z każdego przebytego kilometra. Warto zwrócić uwagę także na oświetlenie pojazdu - wydajna przednia lampa, ledowe kierunkowskazy oraz tylny klosz kryjący światła pozycyjne i stopu - te również zostały wykonane w tej nowoczesnej i energooszczędnej technologii.
Przy tym wszystkim oferowana cena 8299 PLN brutto, to świetny stosunek ceny do jakości.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeCzekam na Polsk± WSK i to najlepiej 1000 Szkoda ¿e z takiego Junaka zrobili jakie¶ pad³o 125 Mo¿na tym czym¶ pojechaæ co najwy¿ej po bu³ki do sklepu Jak mo¿na sp ++++lic taki motocyk ...
OdpowiedzUwa¿aj, bo siê akurat doczekasz... 1000 cm3??? Ciekawe czy sprawdzili koszty zaprojektowania, homologacji i produkcji prototypu zanim wyskoczyli z takim pomys³em. Ta ca³a reaktywacja WSK jest nierealnym marzeniem na t± chwilê. Ciekawe, co kupi potencjalny odbiorca jak mu w tej samej cenie postawi± markow± Japoniê 1000 a obok WSK. Nietrudno siê domy¶leæ wyboru wiêkszo¶ci "polskich patriotów".
OdpowiedzMój s±siad 2 lata temu kupi³ nowego chiñskiego choppera 125 i wszystkie chromy oraz wydech ju¿ s± strasznie pordzewia³e. Ciekawe czy Junak to takie samo badziewie.
Odpowiedz