Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeJezdze roznymi sprzretami od EXC po stare AT i wszedzie i zawsze obowiazywala zasada: lzej=lepiej. KTM tez zaplacil Chrisowi Birchowi za wywijanie przed kamera na wielkim Adventure, ale przecietny motocyklista to nie Birch i jak uwierzy, ze on tez tak moze, to tym gorzej dla niego. A recenzje w gazetach? Poczytaj co pisze sie o nowym sprzecie, a nastepnie po paru latach o uzywanym. Nagle okazuje sie ze cos, co wywolywalo same ochy i achy dorabia sie znaczacych wad w zachowaniu. Na zjechanie nowego sprzetu od dolu do gory to sobie moze pozwolic Top Gear, a nie Motormania czy inny polski periodyk. Obecnie najsensowniejszym kompromisem sa mala Tenera i BMW F800GS choc oba takie sobie zawieszeniowo. Sa tez fajne przerobki na bazie KTM 690 Enduro, ale drogie i taki kit ciezko kupic w EU. Stary LC4 Adv. fajnie jezdzil w terenie, ale na szosie potwornie wibrowal. Na koniec: jesli duzy GS 1200 jest lzejszy od nowej AT, pomimo kardana, silnika o gabarytach szafy trzydrzwiowej, wszystkich ...leverow i wodotryskow, to znaczy ze mozna to bylo zrobic duuuzo lepiej, ale dla konstruktorow wazniejsza byla mozliwosc uzycia automatu :-)
OdpowiedzJak na razie to wielu naiwnych uwierzyło, że mogą wymiatać w terenie na GS. A co do wagi to terenowy GS waży 260 kg! (AT waży 233 kg).
Odpowiedz