tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ja dzisiaj miałem okazję potestować w manualu. Na - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Proc 03.09.2012 23:39

Ja dzisiaj miałem okazję potestować w manualu. Na codzień jeżdze CBF500 i jest to mój pierwszy moto i pierwszy sezon (wcześniej skuter 50). I tak. Pierwsze wrażenie - nie czuje się masy. Miałem wrażenie, że jadę na 125, którą jeździłem na kursie. Są tego zalety, ale i wady. Tak do 100 kmh - super, łatwo się manewruje, moto wręcz zachęca do przeciskania się między samochodami. Niestety >120 zacząłem tracić pewność siebie. W porównaniu z CBF, która i pow. 140 jest (przynajmniej w moim odczuciu) stabilna, tutaj miałem wrażenie, że lekkość moto sprawi, że zaraz na jakimś wyboju się wywrócę - mało fajne uczucie. Kolejna wada - krótka 1 i 2. Przyzwyczajony do jeżdzenia na obrotach w okolicach 9-10 tys. pare razy na starcie się zdziwiłem odcięciem zapłonu. Jak już dociągnie się do 3 to można na niej jechać prawie cały czas z uwagi na dużą elastyczność. Jednak 1 i 2 wg mnie powinny być dłuższe - to jak przesiąść się na diesla w samochodzie. Może automat jest w tym względzie lepszy - mam mieć okazję przetestować Integrę z nim właśnie i wtedy zobaczę. Kolejna sprawa to dźwięk. Też rodem ze 125 cm. Może wymiana tłumika jest w stanie uczynić go bardziej rasowymi, ale tak przy prawie 200 cm3 pojemności CBF brzmi zdecydowanie lepiej, chociaż wiadomo, że to zupełnie inna technologia silnika. Jednak wg mnie mogli nad dźwiękiem popracować. Podsumowując - do jazdy po mieście i to też chyba nie po przelotówkach jak najbadziej spoko. Na pewno schowek i spalanie mają duży plus. Niemniej nad ew. zakupem muszę jeszcze chyba pomyśleć. Jednak po jeździe nie zrobiłem wielkiego WOW.

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę