Zastosowanie w modelu GV 650 wtrysku paliwa pozwoliło na zwiększenie mocy silnika o 10 KM. Dzięki temu motocykl jest dynamiczniejszy i bardziej sportowy od swojego pierwowzoru. Jest długi, niski i masywny, dzięki czemu dobrze trzyma się drogi. Komfort jazdy zapewnia przednie zawieszenie up-side-down, a bezpieczeństwo przednie, podwójne tarcze hamulcowe.
Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMa wersje limitowaną i zrobiłem nim 5000 km. Z dużą rezerwą podchodziłem do decyzji o zakupie-ciągłe nawyki, że jak motor to tylko japoniec. Dziś mogę powiedzieć, że cena do możliwości zabija. Nic ...
OdpowiedzHeja! Mam takie came wrotki i również przejechałem 5000. U mnie bez uwag. Spalanie u mnie jest jednak większe. Na baku robię 200 km ... czyli mniej więcej 7 l na 100 km. No ale też poniżej 120 nie jeżdzę ;-) Polecam, bo i wygląda i się na nim super jeździ!
Odpowiedzmam takiego :) i jestem zadowolony w obszarze 90-110 spalanie 4ltr/100 z odrobina szalenstwa 4,5 ltr/100
Odpowiedz