Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeHmmm. a mo¿e "z³oty ¶rodek" 750 cm sze¶æ. ? ako¶ za bardzo mi siê nie chce wierzyæ, ¿e Honda zrezygnuje z uszczkniêcia choæby kawa³ka tortu- motocykli sportowych ¶redniej klasy...Taka ma³a manufaktura ( nawet pod skrzyd³ami Audi), jak Ducati jako¶ wychodzi na sprzeda¿y "Baby Panigale" powiêkszone teraz do prawie 1000 cm sze¶æ... Mo¿e Honda V-4 750 chlubna kontynuacja RC30 i RC 45 ????
OdpowiedzDucati prosperuje miedzy innymi dzieki aurze ekskluzywnosci i swietnym designerom. RC30 i 45 tez byly ekskluzywnymi, krotkimi seriami. Cebra 600 byla zawsze sprzetem dla ludu i takiego moze w ofercie zabraknac. Ja tez uwazam , ze 750 to swietna pojemnosc dla ulicznego sporta, ale od kiedy litry zostaly oswojone elektronika nikt juz nawet nie pomstuje w temacie "R1 na pierwsze moto" i zwykli ludzie znow zaczeli je kupowac do zwyczajnego niedzielnego cruisingu wokol komina i przyjemnosci posiadania.
OdpowiedzNo, rzeczywi¶cie, kupuje siê 1000 -ca , klika siê mapê : 100 KM i gotowe....ehhh, dok±d ten ¶wiat zmierza ??
Odpowiedz